AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Jeg går 3 året på universitetet. Og har hatt hjemme eksamen og har vært så dumt å legge inn kildehenvisning til boken og ikke bokkapitellet jeg brukte fra denne boken då. Refferet riktig til boken men føler jeg skulle refferet til bokkapitelet da det er skrevet av en annen forfatter. Alt av kilder utenom er 100% riktig. Men er nå veldig redd for at det førere til strykk, har ikke en godt magefølelsen. Anonymkode: c45a7...74a
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Jeg er sensor, og jeg hadde i alle fall aldri strøket noen pga dette. Kanskje hadde jeg ikke sett det en gang. Anonymkode: 1b2e6...eeb
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er sensor, og jeg hadde i alle fall aldri strøket noen pga dette. Kanskje hadde jeg ikke sett det en gang. Anonymkode: 1b2e6...eeb Enig. Hadde heller ikke strøket noen pga dette. Hvis jeg hadde sett det, så hadde jeg notert meg det, men altså… man er student. Helhetsinntrykket teller også. Anonymkode: 02e3c...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå