Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kunne leid ut til deg. Ingen dyr, ingen barn er topp! 

Anonymkode: c3b7f...5e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Røyking setter seg i både kropp og klær og du drar det uansett inn i huset.

Jeg har enda ikke møtt noen som røyker, som faktisk klarer å skjule at de røyker.

Tanta mi røyka inne i 50++ år. Da hun døde, vaska og malte vi hele huset. Ingen røyklukt. Huset ble kjøpt av en barnefamilie. 

Tenker det går heeeelt fint, da ts skriver at hun røyker ute. Ikke nødvendig å være hysterisk. 

Anonymkode: b1f2e...271

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. ville leid til deg. Om du solte deg i bikini utenfor av og til. 

Anonymkode: a738c...766

Skrevet

jeg ville absolutt leid ut til deg 😊

• Liker 2
Skrevet

Ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: 43614...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg røyker, men bare utendørs og trekker meg vekk fra vinduer og dører. Er enslig, ikke dyrehold og er en rolig, middelaldrende dame. Foretrekker at utleier også er av den rolige sorten, men kan bruke hodetelefoner når jeg jobber hjemmefra. 

Anonymkode: 0f30e...4a6

Det er så få personer, faktisk under 10% i Norge i dag som røyker. Da er det lett å finne en ikke røyker å leie ut til. 
Hadde du vært smart hadde du stumpet røyken. 

Anonymkode: ef2a1...dce

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Stor pike skrev (1 time siden):

Jeg hadde leid ut til deg. Jeg røyker og leier selv. Alltid utenfor, selvfølgelig. Aldri hørt at "uterøykere" fører til stinkende lukt inne. 

Det trekker inn til naboene når du står der og røyker. For min del er det fullstendig uaktuelt å leie ut til noen som røyker.

Anonymkode: bae9f...725

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke riktig at folk som røyker ute stinker ut boligene sine. Vanskelig å forstå hvor sentive neser dere har da. Dere behandler røykere som spedalske. Hun er ikke seriemorder, bare en røyker.

Så lenge du ikke røyker inne så hadde jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: 19dc3...3f1

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du stinker røyker, denne lukten drar du med deg inn i leiligheten. Så nei, jeg hadde ikke valgt deg. 

Tviler på at du hadde gått langt vekk når det er 20 minus og snø eller det regner kraftig og annet dårlig vær. 

Anonymkode: 17d11...a2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke riktig at folk som røyker ute stinker ut boligene sine. Vanskelig å forstå hvor sentive neser dere har da. Dere behandler røykere som spedalske. Hun er ikke seriemorder, bare en røyker.

Så lenge du ikke røyker inne så hadde jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: 19dc3...3f1

Kan jeg gjette at du røyker? 

Røykere sliter veldig med å skjønne hvor godt ikke-røykere kjenner røyklukt. De tror at bare de røyker ute så er det null lukt, men sannheten er jo at det oser røyk av dem når de kommer inn. Hvis noen røyker utenfor et vindu så kommer røyken inn gjennom ventilen, og man kjenner det veldig godt.. De er hverken spedalske eller seriemordere, de bare lukter stygt 😅

Anonymkode: 8d405...2ad

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg leier bare ut til studenter og unge. Har svært dårlig erfaring med godt voksne leieboere dessverre. 

Anonymkode: 3f044...326

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det trekker inn til naboene når du står der og røyker. For min del er det fullstendig uaktuelt å leie ut til noen som røyker.

Anonymkode: bae9f...725

Jeg mener fortsatt at de som røyker ute, ikke etterlater seg stinkende leilighet. 

• Liker 2
Skrevet
Stor pike skrev (1 time siden):

Jeg hadde leid ut til deg. Jeg røyker og leier selv. Alltid utenfor, selvfølgelig. Aldri hørt at "uterøykere" fører til stinkende lukt inne. 

Du som røyker kjenner jo ikke lukten, vi andre kjenner den så alt for godt. Røykere lukter vondt!!

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har lært på den vanskelige måten, så hvis jeg noen gang skal leie ut igjen blir det til en kvinnelig kristen, totalavholds ikkerøyker uten barn eller dyr, og som ikke har andre "fester" enn møter i misjonsforeningen.

Anonymkode: d5f92...c16

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hadde leid ut til deg om du hadde dyr også.

Anonymkode: c98ff...aa1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
tvertimot skrev (14 minutter siden):

Du som røyker kjenner jo ikke lukten, vi andre kjenner den så alt for godt. Røykere lukter vondt!!

Tror du de har røykt siden de ble født, eller kan det være en liten mulighet for at de har vært ikke røykere en gang og dermed vet hvordan en røyker lukter?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg røyker, men bare utendørs og trekker meg vekk fra vinduer og dører. Er enslig, ikke dyrehold og er en rolig, middelaldrende dame. Foretrekker at utleier også er av den rolige sorten, men kan bruke hodetelefoner når jeg jobber hjemmefra. 

Ja, uten problemer overhodet. Du røyker ute og viser hensyn, som gjør det helt greit for meg. Dagen røyken kommer opp/inn til meg så ville jeg nok tatt en prat med deg, men basert på hva du skriver ville det ikke skjedd. Og hadde det skjedd ville det ikke vært noen krise, men ikke ønsket.

Rolige og stabile leietakere er langt mer verdt enn å lage tanker om hva du kan finne på mtp. røykingen..

Anonymkode: 2f66d...a08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
tvertimot skrev (48 minutter siden):

Vi som har røkt vet godt at det lukter. Vi merket det før vi begynte å røyke, og vi merker det nå. Da vi røkte glemte vi ikke at det luktet vondt, herregud.

Anonymkode: 2f66d...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor gammel er du, og hva mer enn betaling av leia kan du tilby? 

Anonymkode: babff...2cd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...