Gå til innhold

Hjelp til snapchat

sprettballen

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg eller vet hvor jeg kan finne ut av denne problemstillingen (jeg har googlet og også sendt inn henvendelse til snapchat kundeservice, men ikke fått svar ennå), så prøver her også:

Har offentlig profil, og skal legge ut diverse oppskrifter under festet story inne på profilen. Bildene er tatt stående med kamera, men når jeg publiserer de så blir de snudd. Inne i snapchat er det ingen funksjon for å redigere dette. Jeg har prøvd å snu bildene i redigering inne i galleriet på mobilen, men dette hjelper heller ikke.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis står det noe om retningen i EXIF informasjonen på bildet, og om bildet skal roteres. Og så leser Snapchat den infoen, og roterer.

Det første jeg ville sjekket er en app for å se EXIF informasjonen fra bildet. Hvilken telefon har du? Og blir bildene tatt på samme telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Sannsynligvis står det noe om retningen i EXIF informasjonen på bildet, og om bildet skal roteres. Og så leser Snapchat den infoen, og roterer.

Det første jeg ville sjekket er en app for å se EXIF informasjonen fra bildet. Hvilken telefon har du? Og blir bildene tatt på samme telefon?

Tusen hjertelig takk for svar. Jeg skal sjekke det ut. Jeg har Samsung galaxy s21 ultra og alle bildene er tatt med samme telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Du har ikke tilfeldigvis tips til hvordan jeg kan få endret på dette sånn at jeg får mulighet til å legge til bildene riktig vei i profilen min? Jeg lastet ned exif app, men der kunne jeg bare se diverse informasjon om bilde (noe som ikke sa meg så veldig mye mer, er ikke så teknisk av meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...