Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
gladidag skrev (5 timer siden):

Er det verdt å følge slike "shitshows" på snap  og gi de enda mer penger for verdiløst tull?? 

Det er jo akkurat det jeg spør om?

Skrevet

Fascinerende utvikling. Bildet helt til høyre er fra 2020, før det tok helt av med operasjoner.

20250607_165215.jpg

• Liker 6
Skrevet
chsa skrev (9 minutter siden):

Fascinerende utvikling. Bildet helt til høyre er fra 2020, før det tok helt av med operasjoner.

20250607_165215.jpg

Har hun operert nesen i veldig ung alder tro?

• Liker 2
Skrevet
chsa skrev (På 7.6.2025 den 16.54):

20250607_165215.jpg

Det er jo virkelig sørgelig. Fine jenta. 

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet
Mizzy skrev (På 7.6.2025 den 17.04):

Har hun operert nesen i veldig ung alder tro?

Hun sier selv at hun aldri har operert nesa. 🫠

Skrevet

Stakkars kvinne. Min største frykt er at mine døtre skal bli syke som henne. Det må være fortvilende å se på. 

• Liker 19
Skrevet

Hun ser så annerledes ut? Men jeg klarer ikke sette fingeren på hva? Fra plastic fantastic til uncanny valley plutselig 

IMG_4029.jpeg

IMG_4030.jpeg

• Liker 2
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (11 minutter siden):

Hun ser så annerledes ut? Men jeg klarer ikke sette fingeren på hva? Fra plastic fantastic til uncanny valley plutselig 

IMG_4029.jpeg

IMG_4030.jpeg

Hun bruker helt klart noe filteropplegg på Snap, et filter som også gjør henne svært tynn i ansiktet - det noe med kinnbeina og gjør at leppene hennes virker å dominere ansiktet, så det ser jo helt rart ut.

På vanlige fotobilder ser jo hun overhodet ikke slik ut.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis ikke det her er thinspo så vet ikke jeg. 😳

IMG_4703.jpeg

• Liker 7
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_4703.jpeg

Manipulert som bare juling, se på mellomrommet mellom beina, hvordan det buler et visst sted der. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Manipulert som bare juling, se på mellomrommet mellom beina, hvordan det buler et visst sted der. 

Dette er en video. Viser dessverre akkurat hvordan det står til der. Hun reklamerer for Laley ( merket til SE) der, det er derfor hun «viser seg frem» der. 

• Liker 3
Skrevet
Sinccis skrev (2 timer siden):

IMG_4703.jpeg

Her er det retusjert ja, gjort lår smalere. Ser det på bluren på venstre-låret. Man må være veldig nøye om man skal bruke disse funksjonene ellers blir det lett å se 🙈

synes også veggen til venstre for midja hennes har en svak bøy som tyder på at hun har dradd inn midja.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Saltwatertaffy skrev (34 minutter siden):

Her er det retusjert ja, gjort lår smalere. Ser det på bluren på venstre-låret. Man må være veldig nøye om man skal bruke disse funksjonene ellers blir det lett å se 🙈

synes også veggen til venstre for midja hennes har en svak bøy som tyder på at hun har dradd inn midja.

Bildet er jo tatt fra en film hvor hun er i bevegelse

• Liker 5
Skrevet
Saltwatertaffy skrev (35 minutter siden):

Det er screenshot fra en video, vet ikke hvorvidt man kan redigere kroppen på video på Snapchat.

• Liker 1
Skrevet

Så videoen nå.
I alle dager har hun holdt på med? Dette er ikke den «sunne» dama fra 71 grader ihvertfall.  😳

• Liker 1
Skrevet

Synes hun ligner mer og mer på Isabel Raad.. og det er ikke et kompliment dessverre💔

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Nepped skrev (20 timer siden):

Bildet er jo tatt fra en film hvor hun er i bevegelse

Finnes masse apper der man kan redigere kroppen på film. Man kan poste videoer på snap fra galleriet, behøver ikke å filme i snapchat. Det vil da se ut som det ikke er brukt filter på filmer og bilder så følgerne ikke skal se at de er kraftig redigerte.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 15.6.2025 den 12.57):

IMG_4029.jpeg

IMG_4030.jpeg

Får litt sånne Momo-assosiasjoner når jeg ser henne på snap..

IMG_3406.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...