Hatsumomo Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai (endret) Jeg fant ikke en tråd om henne, men jeg fikk plutselig opp snappen hennes på Utforsk og har hun forandret på utseendet i ansiktet? Eller bruker hun et filter så til de grader? Jeg kjente henne nesten ikke igjen 🧐 Endret 9. mai av Hatsumomo 1
Hatsumomo Skrevet 10. mai Forfatter #4 Skrevet 10. mai Moongirl skrev (15 timer siden): Hun bør forbigås i stillhet.... Sant nok, bare syntes hun ser veldig annerledes ut på snap enn når hun var i 71 grader Nord så det er enten megafilter deluxe eller hun har tatt operasjon i ansiktet.
Rosewood Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Hatsumomo skrev (På 9.5.2025 den 12.25): Jeg fant ikke en tråd om henne, men jeg fikk plutselig opp snappen hennes på Utforsk og har hun forandret på utseendet i ansiktet? Eller bruker hun et filter så til de grader? Jeg kjente henne nesten ikke igjen 🧐 Hun har fjernet fillers i leppene, og så har hun planer om å fjerne silikonen i puppene snart. Sier hun vil se mer naturlig ut 5
Tough cookie Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Rosewood skrev (På 12.5.2025 den 0.48): Hun har fjernet fillers i leppene, og så har hun planer om å fjerne silikonen i puppene snart. Sier hun vil se mer naturlig ut På snap for et par dager siden så det ikke ut som om noe var fjernet, men det er veldig bra hvis hun har tenkt å fjerne det hun har sprøytet inn i kroppen. 4
Gjest SøtSuppe Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Tough cookie skrev (På 9.5.2025 den 23.40): Er det egentlig noe mer å forandre på hos henne? I såfall håper jeg det blir til det bedre. Hun var en fin jente før hun falt for det å endre utseendet.
Hatsumomo Skrevet 26. mai Forfatter #8 Skrevet 26. mai Men altså seriøst, hun ser jo ikke ut som seg selv på Snap kontra dette bildet:
Hatsumomo Skrevet 26. mai Forfatter #9 Skrevet 26. mai (endret) Hun har jo helt klart et slimming filter på her på ansiktet: kontra Endret 26. mai av Hatsumomo 1
Linazer Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Hun dukka opp på snappen min i dag. Kritthvite tenner og blå under begge øynene. Hun sier hun har vært i Tyrkia og ble "botched". Hun ser virkelig ikke bra ut! 1
Bymus Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Moongirl skrev (På 10.5.2025 den 0.30): Hun bør forbigås i stillhet.... Lettere sagt enn gjort...
Honey Dew Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Linazer skrev (1 time siden): Hun dukka opp på snappen min i dag. Kritthvite tenner og blå under begge øynene. Hun sier hun har vært i Tyrkia og ble "botched". Hun ser virkelig ikke bra ut! Jeg synes tennene hennes er altfor store til munnen hennes. Er dette noe hun har gjort i Tyrkia? 4
Axa Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Hvorfor forandrer disse fine jentene på utseende sitt? Og forandringen er ikke til det bedre 8 1
Sirah Skrevet 5. juni #18 Skrevet 5. juni Er snappen hennes verdt å følge? Har alltid syntes at hun har vært utrolig underholdende (selv om det ikke er positivt for henne) og lurer på om snappen er et like stort shitshow som resten? Og ja, hun har satt på skallfasetter i Tyrkia når hun var sammen med Christian.
gladidag Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Sirah skrev (10 timer siden): Er snappen hennes verdt å følge? Har alltid syntes at hun har vært utrolig underholdende (selv om det ikke er positivt for henne) og lurer på om snappen er et like stort shitshow som resten? Og ja, hun har satt på skallfasetter i Tyrkia når hun var sammen med Christian. Er det verdt å følge slike "shitshows" på snap og gi de enda mer penger for verdiløst tull?? 10
Hatsumomo Skrevet 6. juni Forfatter #20 Skrevet 6. juni (endret) gladidag skrev (2 timer siden): Er det verdt å følge slike "shitshows" på snap og gi de enda mer penger for verdiløst tull?? Jeg følger ikke sex-arbeidere på snap, men hun dukket opp på utforsk og da reagerte jeg bare på at hun ikke så ut som seg selv. Endret 6. juni av Hatsumomo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå