AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #21 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har selv pcos ,bmi på 28 og burde gå ned litt men kommer ikke til å sulte meg og bli syk. Anonymkode: 1f54b...685 Nei det står du fritt til å velge selv 😊 selv har jeg aldri vært friskere i mitt voksne liv som siden etter jeg gikk ned i vekt (på det nivået med kcal kroppen min hadde behov for for å gå ned i vekt). Oppfordrer ingen til å gjøre noe usunt, men vil bidra til å øke fokuset på at det som er et matematisk mattestykke for en del friske, kan være noe helt annet for de med en hormonsykdom som PCOS. Man bør uansett gjøre store endringer i samarbeid med lege, men de færreste fastleger har oppdatert kunnskap om pcos. Anonymkode: 10eaf...b8a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #22 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei det står du fritt til å velge selv 😊 selv har jeg aldri vært friskere i mitt voksne liv som siden etter jeg gikk ned i vekt (på det nivået med kcal kroppen min hadde behov for for å gå ned i vekt). Oppfordrer ingen til å gjøre noe usunt, men vil bidra til å øke fokuset på at det som er et matematisk mattestykke for en del friske, kan være noe helt annet for de med en hormonsykdom som PCOS. Man bør uansett gjøre store endringer i samarbeid med lege, men de færreste fastleger har oppdatert kunnskap om pcos. Anonymkode: 10eaf...b8a Absolutt ingen oppegående mennesker anbefaler folk 500 kalorier , jeg hat selv pcos og kjenner ingen som hat måttet sulte seg selv med pcos Anonymkode: 1f54b...685 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #23 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Absolutt ingen oppegående mennesker anbefaler folk 500 kalorier , jeg hat selv pcos og kjenner ingen som hat måttet sulte seg selv med pcos Anonymkode: 1f54b...685 Du sier selv at du er overvektig med pcos, antar siden du uttaler deg her at du har en godt og normalt kosthold. Har vel heller ikke snakket om 500kcal, så her er du dramatisk! Men husk at du er ikke alle kropper, du er bare din kropp. Jeg har gått ned masse selv, og har ikke sultet en eneste dag, men kan på ingen måte spise 12-15000 kcal og samtidig gå ned i vekt. Anonymkode: 10eaf...b8a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #24 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du sier selv at du er overvektig med pcos, antar siden du uttaler deg her at du har en godt og normalt kosthold. Har vel heller ikke snakket om 500kcal, så her er du dramatisk! Men husk at du er ikke alle kropper, du er bare din kropp. Jeg har gått ned masse selv, og har ikke sultet en eneste dag, men kan på ingen måte spise 12-15000 kcal og samtidig gå ned i vekt. Anonymkode: 10eaf...b8a Håper du mente 12 -1500 , alt under det er salting og man kan bli alvorlig syk. Anonymkode: 1f54b...685
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå