Humlepung Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Jeg blir ikke helt klok på dette med poste restante til Strømstad. Navn Navnesen Poste restante 452 01 Strömstad Noen skriver at da havner det på vanlig postkontor, mens andre skriver at det havner hos Postens Företagscenter i Prästängsvägen. Andre steder jeg leser Prästnäsvägen må det sendes med PostNord (som da er pakketjeneste?), og at det da MÅ sendes med sporing, til tross for at det står på PostNord sine sider at forsendelser med sporing oppbevares i 14 dager og uten sporing i 30 dager. Om det bare er til å bruke nevnte oppsett og hente på et postkontor, hvorfor eksisterer da i det hele tatt betalingstjenesten posterestante.no? Jeg har lest gjennom et utall tråder på flere forum, men jeg finner ingen fasit? Hjelp, haster 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch22 Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai (endret) Humlepung skrev (På 8.5.2025 den 22.00): Jeg blir ikke helt klok på dette med poste restante til Strømstad. Navn Navnesen Poste restante 452 01 Strömstad Noen skriver at da havner det på vanlig postkontor, mens andre skriver at det havner hos Postens Företagscenter i Prästängsvägen. Andre steder jeg leser Prästnäsvägen må det sendes med PostNord (som da er pakketjeneste?), og at det da MÅ sendes med sporing, til tross for at det står på PostNord sine sider at forsendelser med sporing oppbevares i 14 dager og uten sporing i 30 dager. Om det bare er til å bruke nevnte oppsett og hente på et postkontor, hvorfor eksisterer da i det hele tatt betalingstjenesten posterestante.no? Jeg har lest gjennom et utall tråder på flere forum, men jeg finner ingen fasit? Hjelp, haster 😂 Når det gjelder poste Restante Strømstad så må du først registrere deg og få en ID. Du finner mer info på hjemmesiden, men det er ikke slik at du kan frakte hva som helst avgiftsfritt. Se det med liten skrift. Endret 9. mai av Catch22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai Humlepung skrev (På 8.5.2025 den 22.00): Jeg blir ikke helt klok på dette med poste restante til Strømstad. Navn Navnesen Poste restante 452 01 Strömstad Noen skriver at da havner det på vanlig postkontor, mens andre skriver at det havner hos Postens Företagscenter i Prästängsvägen. Andre steder jeg leser Prästnäsvägen må det sendes med PostNord (som da er pakketjeneste?), og at det da MÅ sendes med sporing, til tross for at det står på PostNord sine sider at forsendelser med sporing oppbevares i 14 dager og uten sporing i 30 dager. Om det bare er til å bruke nevnte oppsett og hente på et postkontor, hvorfor eksisterer da i det hele tatt betalingstjenesten posterestante.no? Jeg har lest gjennom et utall tråder på flere forum, men jeg finner ingen fasit? Hjelp, haster 😂 I Norge er det slutt på poste restarte, finnes det i Sverige, fortsatt? Anonymkode: 1bc87...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch22 Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I Norge er det slutt på poste restarte, finnes det i Sverige, fortsatt? Anonymkode: 1bc87...1f8 Hvor har du det fra at det er slutt på Poste restante i Norge? Her er hva posten selv skriver Poste Restante De på gjennomreise eller som har midlertidig opphold, kan få post sendt til Poste Restante. Søk i kartet for adressen til det aktuelle postkontor/Post i Butikk. Bente Brev Poste Restante xxx postkontor/Post i Butikk (Det er postadressen til postkontor/Post i Butikk som må benyttes.) https://www.posten.no/sende/adressering I Sverige kan du også bruke Poste restante, men bare til spesielle steder. Mer om det her: https://www.postnord.se/privat/ta-emot/poste-restante/ Endret 9. mai av Catch22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå