AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:20 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:20 Er det noen her med erfaring (enten selv eller hos partner) med nedaatt sensitivitet i klitoris? Jeg har en enestående kjæreste som vil gjøre hva som helst for at jeg skal ha det bra. Men jeg har en ubrukelig klit som ikke vil spille på lag. Jeg har alltid hatt problemer med den på en eller annen måte, og vet ikke om fødsel og/eller "overvekt" (har bollemus) har gjort det verre. Jeg blir veldig stresset og klarer ikke slappe av heller, når jeg vet at den ikke fungerer så bra. Så alt er en ekstremt ond sirkel. Da blir jeg lei meg og må fjerne kjæresten min fra området. Jeg sliter meg å si hva han skal gjøre, fordi jeg ikke vet hva som faktisk fungerer. Jeg tør ikke bruke hendene på meg selv lenger, og er generelt veldig deprimert over tilstanden der nede. Vurderer sexolog men det er så dyrt. Og dette er veldig flaut. Anonymkode: 29424...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:28 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:28 Du må jo finne ut selv hva du liker før kjæresten din kan finne det ut. Prøv å onanere når du er alene og har god tid. Anonymkode: 2cb9e...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet torsdag kl 19:33 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:33 Det er ikke noe galt med deg. Klitoris er ikke sensitiv om man ikke er tent, så det er nok bare at du ikke er tent nok. Og det sitter stort sett i hodet. Tror det er bedre at du prøver å lære deg selv å kjenne før du drar inn en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:10 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:10 visp skrev (33 minutter siden): Det er ikke noe galt med deg. Klitoris er ikke sensitiv om man ikke er tent, så det er nok bare at du ikke er tent nok. Og det sitter stort sett i hodet. Tror det er bedre at du prøver å lære deg selv å kjenne før du drar inn en annen. Det er mye mentalt her. Sperrer, angst, traumer, flashbacks, frykt... Mye rart. Når jeg er alene bruker jeg alltid vibrerende leketøy. Men prøver å ikke gjøre noe selv lenger, for å ikke bli enda mindre sensitiv pga. leketøyene. Men jeg kan fremdeles ha ekstreme problemer med å komme selv med leketøy når jeg er tent. Er som om den ikke eksisterer noen ganger. Forsvinner helt. Anonymkode: 29424...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:14 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det noen her med erfaring (enten selv eller hos partner) med nedaatt sensitivitet i klitoris? Jeg har en enestående kjæreste som vil gjøre hva som helst for at jeg skal ha det bra. Men jeg har en ubrukelig klit som ikke vil spille på lag. Jeg har alltid hatt problemer med den på en eller annen måte, og vet ikke om fødsel og/eller "overvekt" (har bollemus) har gjort det verre. Jeg blir veldig stresset og klarer ikke slappe av heller, når jeg vet at den ikke fungerer så bra. Så alt er en ekstremt ond sirkel. Da blir jeg lei meg og må fjerne kjæresten min fra området. Jeg sliter meg å si hva han skal gjøre, fordi jeg ikke vet hva som faktisk fungerer. Jeg tør ikke bruke hendene på meg selv lenger, og er generelt veldig deprimert over tilstanden der nede. Vurderer sexolog men det er så dyrt. Og dette er veldig flaut. Anonymkode: 29424...10b Div problemer med hormoner kan gi nedsatt følelse og sensibilitet i klitoris og svake orgasmer. Anonymkode: 4f95c...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 20:17 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:17 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det noen her med erfaring (enten selv eller hos partner) med nedaatt sensitivitet i klitoris? Jeg har en enestående kjæreste som vil gjøre hva som helst for at jeg skal ha det bra. Men jeg har en ubrukelig klit som ikke vil spille på lag. Jeg har alltid hatt problemer med den på en eller annen måte, og vet ikke om fødsel og/eller "overvekt" (har bollemus) har gjort det verre. Jeg blir veldig stresset og klarer ikke slappe av heller, når jeg vet at den ikke fungerer så bra. Så alt er en ekstremt ond sirkel. Da blir jeg lei meg og må fjerne kjæresten min fra området. Jeg sliter meg å si hva han skal gjøre, fordi jeg ikke vet hva som faktisk fungerer. Jeg tør ikke bruke hendene på meg selv lenger, og er generelt veldig deprimert over tilstanden der nede. Vurderer sexolog men det er så dyrt. Og dette er veldig flaut. Anonymkode: 29424...10b Neida.. det spiller ingen rolle om du har født eller ikke.. og heller ikke at pga kroppsform eller bollemus. Bollemusa beskytter jo klitten fullstendig, så du slipper "gnag" i mot trusa. Dette stemmer bedre hvis du sjelden onanerer, for hyppig onani "herder" klitten over tid. Da føles det deiligere å la fingeren stimulere direkte mot olonnet.. Men de deligste følelsene kommer ikke fra ollonet, det kommer av at stengen skyves og strekkes. Så sånn sett kan du jo fingre med forhuden over klitten eller masserer over klitten.. strengen vil uansett få som fortjent🥰 Forspill er jo like viktig før onani, som det er før sex.. Klitt og pikk er ganske likt.. til felles har de forhud, ollon og frenulum. Vanligvis vil følsomheten på ollonet avta med årene eller av hyppig bruk.. Men derfor er det også viktig med fuktighet eller glidemiddel, så man ikke berører ollonet tørt. Det vil nok føles som "brannsår" som ikke går over før om et par dager. Hvor lenge blir du øm lenge etterpå?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet torsdag kl 20:18 #7 Del Skrevet torsdag kl 20:18 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mye mentalt her. Sperrer, angst, traumer, flashbacks, frykt... Mye rart. Når jeg er alene bruker jeg alltid vibrerende leketøy. Men prøver å ikke gjøre noe selv lenger, for å ikke bli enda mindre sensitiv pga. leketøyene. Men jeg kan fremdeles ha ekstreme problemer med å komme selv med leketøy når jeg er tent. Er som om den ikke eksisterer noen ganger. Forsvinner helt. Anonymkode: 29424...10b Det jeg tenker at det riktigste her er at du legger det litt på hylla for du stresser med det. Siden du har mye som sperrer så sier det seg vel selv at du lukker deg mentalt. Til info så er vibrering noe som ikke gir meg noe som helst, så vi er forskjellige. Vet at mange kvinner syns det er topp, men selv så er det bare irriterende for meg. Det føles unaturlig. Sex er kanskje ikke det viktigste i livet ditt nå; ikke stress for en annens skyld. Det du trenger nå er kun omsorg, tenker jeg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:06 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:06 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Neida.. det spiller ingen rolle om du har født eller ikke.. og heller ikke at pga kroppsform eller bollemus. Bollemusa beskytter jo klitten fullstendig, så du slipper "gnag" i mot trusa. Dette stemmer bedre hvis du sjelden onanerer, for hyppig onani "herder" klitten over tid. Da føles det deiligere å la fingeren stimulere direkte mot olonnet.. Men de deligste følelsene kommer ikke fra ollonet, det kommer av at stengen skyves og strekkes. Så sånn sett kan du jo fingre med forhuden over klitten eller masserer over klitten.. strengen vil uansett få som fortjent🥰 Forspill er jo like viktig før onani, som det er før sex.. Klitt og pikk er ganske likt.. til felles har de forhud, ollon og frenulum. Vanligvis vil følsomheten på ollonet avta med årene eller av hyppig bruk.. Men derfor er det også viktig med fuktighet eller glidemiddel, så man ikke berører ollonet tørt. Det vil nok føles som "brannsår" som ikke går over før om et par dager. Hvor lenge blir du øm lenge etterpå?🤔 Strengen på klitoris? Hvor er den? Hilsen lege. Anonymkode: 21a1f...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:09 #9 Del Skrevet torsdag kl 22:09 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Neida.. det spiller ingen rolle om du har født eller ikke.. og heller ikke at pga kroppsform eller bollemus. Bollemusa beskytter jo klitten fullstendig, så du slipper "gnag" i mot trusa. Dette stemmer bedre hvis du sjelden onanerer, for hyppig onani "herder" klitten over tid. Da føles det deiligere å la fingeren stimulere direkte mot olonnet.. Men de deligste følelsene kommer ikke fra ollonet, det kommer av at stengen skyves og strekkes. Så sånn sett kan du jo fingre med forhuden over klitten eller masserer over klitten.. strengen vil uansett få som fortjent🥰 Forspill er jo like viktig før onani, som det er før sex.. Klitt og pikk er ganske likt.. til felles har de forhud, ollon og frenulum. Vanligvis vil følsomheten på ollonet avta med årene eller av hyppig bruk.. Men derfor er det også viktig med fuktighet eller glidemiddel, så man ikke berører ollonet tørt. Det vil nok føles som "brannsår" som ikke går over før om et par dager. Hvor lenge blir du øm lenge etterpå?🤔 Har frenulum noe innvirkning her? Anonymkode: 106b3...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 22:17 #10 Del Skrevet torsdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Strengen på klitoris? Hvor er den? Hilsen lege. Anonymkode: 21a1f...b3a Rett under klitthodet.. hilsen ikke lege AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har frenulum noe innvirkning her? Anonymkode: 106b3...8ff Jepp.. det er strekk og forskyving av klitten strengen føler på.. Det er altså i strengen alle de 8000 nervetrådene ligger, og ikke på selve ollonet til klitthodet.. Forresten de 8000 nervene som ofte blir beskrevet ble tatt fra ei ku.. Men forskere bruker antallet som en sammenligning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:03 #11 Del Skrevet fredag kl 11:03 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Rett under klitthodet.. hilsen ikke lege Jepp.. det er strekk og forskyving av klitten strengen føler på.. Det er altså i strengen alle de 8000 nervetrådene ligger, og ikke på selve ollonet til klitthodet.. Forresten de 8000 nervene som ofte blir beskrevet ble tatt fra ei ku.. Men forskere bruker antallet som en sammenligning.. Her var det kun tullprat! Anonymkode: afcd8...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet fredag kl 11:04 #12 Del Skrevet fredag kl 11:04 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du må jo finne ut selv hva du liker før kjæresten din kan finne det ut. Prøv å onanere når du er alene og har god tid. Anonymkode: 2cb9e...402 Er enig prøv lit selv og kanskje prøve lit variert med han. Tror ikke du er alene om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:09 #13 Del Skrevet fredag kl 11:09 Opplever du at du har fått meldte sensitivitet enn før? Det er jo en nerve og den kan vel som med alt annet bli påvirket. Om det er etter fødsel, overvekt eller annet. Merker du andre ting? Prikking? Nummenhet? Andre plager fra underlivet? Anonymkode: cefe4...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå