AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #1 Skrevet 8. mai 2025 Vi hadde et lengre strømbrudd i vinter, og tror det påvirket elektronikken til solskjermingen for nå går screensene opp og ned og opp og ned hele dagen. Er det sol går de ned, så kommer en sky og de går opp før de går ned med en gang skyene er forbi. Og så opp igjen på neste sky, osv. Vi har en solføler. Antar det er den som trenger justering, men hvordan? Anonymkode: 19835...998
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #2 Skrevet 8. mai 2025 Har du byttet batteri på den? Våre lever sitt eget liv når batteriet i sensoren begynner å blir dårlig. Anonymkode: 1cb03...067
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #3 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 17.59): Har du byttet batteri på den? Våre lever sitt eget liv når batteriet i sensoren begynner å blir dårlig. Anonymkode: 1cb03...067 Flaut, men jeg hadde glemt at den går på batteri. Takk for tipset. Byttet batteri men det hjalp ikke. Snakket med solskjermingsfirmaet og de vil at jeg sender solføleren i posten så de kan feilsøke den. Jeg synes det blir mye styr. Er det egentlig så viktig med solføler, eller klarer man seg greit uten? Anonymkode: 19835...998
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #4 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det egentlig så viktig med solføler, eller klarer man seg greit uten? Ikke vits Anonymkode: 463f0...a46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå