Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leier en leilighet hvor måkene tar over.. har kjøpt avskrekker fugl på Biltema å skal montere den opp en av dagene.. De er veldig mange og de har et tak som går rett ut her fra kjøkkenvindu og soveroms vindu i tilegg til taket på toppen med pipa.. 

Det er umulig å få sove her og de holder på døgnet rundt i 4 mnd i ett strekk..

Hvis det ikke står noe i husleie kontrakt om dette så undrer jeg om huseier kan bli sur? Eller altså har han grunn til å kunne nekte meg? 

I tilegg er jeg veldig glad i dyr og får vondt i meg 😂 siden måkene har hekket her i mange år og forrige leietager (kjenner vedkommende) har latt dem være her.

Vet noen om de vil vende tilbake til neste år eller er det sånn at hvis jeg gjør dette så kommer de aldri tilbake å prøver et annet år?

sikkert veldig rare spørsmål men jeg har ingen livs kvalitet sånn som de holder på. Tåler litt måker men dette er ganske så ekstremt og i fjor måtte jeg få sovemedisin av fastlege fordi det var så ille.

Vet at jeg kunne spurt huseier men føler han er veldig glad i denne fuglen og lar den være her. Jeg er åsså veldig konfliktsky og syntes det kanskje hadde vært bedre å bare montere den fuggelen som om det var det mest normale å gjøre her i verden. 

huseier bor ikke i samme bygget, men ikke langt herifra så det vil vises.
Så i dag at en annen nabo har montert opp en lignende sak men litt mindre enn den ‘’fuggelen’’ jeg har kjøpt. 
De har ikke laget reir her enda. 

vet dette er på kjæledyr forum og passa kanskje ikke helt inn her men prøver uansett. Takker for råd/erfaringer og tanker. 

Anonymkode: 5bbcb...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...