Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor mange dpo var du da du tok disse testene?😊

Anonymkode: eba25...d22

Her ser du mandag morgen (altså 11 dpo morgen): 

IMG_8460.jpeg

Anonymkode: 5c1e5...54c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her ser du mandag morgen (altså 11 dpo morgen): 

IMG_8460.jpeg

Wow, gratulerer!🥰 Er 11dpo selv idag 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Wow, gratulerer!🥰 Er 11dpo selv idag 

Takk 🥰 Har du testet noe enda? Jeg begynner alltid altfor tidlig 🙈 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk 🥰 Har du testet noe enda? Jeg begynner alltid altfor tidlig 🙈 

Her er min for dagen i dag🥰

Jeg begynner også altfor tidlig🤭

IMG_5133.jpeg

• Hjerte 2

Jeg er 12dpo,fikk pluss tegn på clear blue tidlig og svak men rosa/tykk strek på vanlig graviditetsstrimmel i dag. Ikke super rosa men nok til å se (får ikke til å legge ut bilde). Skal ha mensen på mandag så vil ikke håpe for mye før da 😊

• Hjerte 2

Gratulerer til dere som fikk positiv! 😍

Jeg er 8 dager etter ovitrelle i dag, det er så spennende, skulle ønske dagene gikk raskere haha!! det er andre runde for oss med Gonal F og ovitrelle (fikk ikke eggløsning med bare Letrozol og ovitrelle, men det funket for første gang på forrige syklus!!), og denne syklusen tar jeg også progesteron. Vi har prøvd i snart 5 år så det hadde vært såå gøy om det faktisk klaffet nå 🥹 Men siden jeg bare er 6-7 dpo så har sikkert ikke et potensielt egg festet seg en gang haha

Annonse

BeeKind skrev (16 timer siden):

Gratulerer til dere som fikk positiv! 😍

Jeg er 8 dager etter ovitrelle i dag, det er så spennende, skulle ønske dagene gikk raskere haha!! det er andre runde for oss med Gonal F og ovitrelle (fikk ikke eggløsning med bare Letrozol og ovitrelle, men det funket for første gang på forrige syklus!!), og denne syklusen tar jeg også progesteron. Vi har prøvd i snart 5 år så det hadde vært såå gøy om det faktisk klaffet nå 🥹 Men siden jeg bare er 6-7 dpo så har sikkert ikke et potensielt egg festet seg en gang haha

Ååå, håper virkelig det har klaffet! 5 år er veldig lenge og unner deg å få en baby❤️ 
Oppdater gjerne her😊

• Hjerte 1
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ååå, håper virkelig det har klaffet! 5 år er veldig lenge og unner deg å få en baby❤️ 
Oppdater gjerne her😊

Tusen takk!! Krysser fingrene 🤞🏻❤️

• Hjerte 1

En uke etter innsett, 14 dager etter ovitrelle og jeg holder på å bli sprø av å vente. Føler jeg kjenner ting hele tiden, men så går jeg på progesteron så blir nok påvirket av den også. 

Er det for tidlig å begynne å teste? 

Hafruefrøkna skrev (2 timer siden):

En uke etter innsett, 14 dager etter ovitrelle og jeg holder på å bli sprø av å vente. Føler jeg kjenner ting hele tiden, men så går jeg på progesteron så blir nok påvirket av den også. 

Er det for tidlig å begynne å teste? 

Fikk du satt inn et 3-dagers eller 5-dagers embryo? Hvis sistnevnte så er du på dag 12 DPO nå, og en del kvinner får utslag på tidligtester nå, da hcg pleier å ha bikket 10miu/ml på dette stadiet. :) men om det er for tidlig å teste er opp til deg! Hvis embryoet festet seg senere enn gjennomsnittet, så er det ikke sikkert det har rukket å produsere nok hcg - eller så kan du få en såpass svak strek at du kan risikere å gå de neste dagene å gruble på om det er ekte, ovitrellen, eller bare en skygge. 😅

Endret av Hjertefisk
Hjertefisk skrev (1 time siden):

Fikk du satt inn et 3-dagers eller 5-dagers embryo? Hvis sistnevnte så er du på dag 12 DPO nå, og en del kvinner får utslag på tidligtester nå, da hcg pleier å ha bikket 10miu/ml på dette stadiet. :) men om det er for tidlig å teste er opp til deg! Hvis embryoet festet seg senere enn gjennomsnittet, så er det ikke sikkert det har rukket å produsere nok hcg - eller så kan du få en såpass svak strek at du kan risikere å gå de neste dagene å gruble på om det er ekte, ovitrellen, eller bare en skygge. 😅

Hadde uttak 16.5 og innsett 22.5 så er nok et 5 dagers embryo. Takk for svar ❤️ da prøver jeg å vente til lørdag før jeg begynner med testing. 🤭 Men ja er mye grubling på gang. Er livredd kroppen viser tegn på mens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...