AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Tips til ammeinnlegg som har litt ekstra plass til brystknoppene? Til 2019-barnet brukte jeg noen fra Natusan tror jeg, de hadde et lite hulrom midt på så brystknoppene ikke ble så klemt. Men de finnes ikke lenger. Nå finner jeg bare flate ammeinnlegg, og da blir brystknoppene så såre fra å være klemt flat og med melkelekkasje... Men det er LevVel fra Rema sine jeg har brukt, kanskje de bare er dårlige? Hvilke ammeinnlegg har du vært fornøyd med? Anonymkode: 833b5...899
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Rema sine er regelrett elendig synes jeg ihvertfall. Den relativt korte perioden jeg brukte ammeinnlegg, brukte jeg Philips avent sine. Så slutta jeg med ammeinnlegg fordi jeg fikk så hyppig brystbetennelse og ammeinnlegg kan visstnok øke risikoen for dette. Anonymkode: 73900...339
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Jeg foretrekker vaskbare ammeinnlegg i ull eller bambus. Synes alle engangs klistret seg til såre brystknopper, kjempevond å rive av... Grøss. Anonymkode: df915...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå