Bil123 Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Dei 2 siste vekene har dette oppstått. Eg er 41. Som kniver i nakken og hard dunking. Klarer nesten ikkje snakke når dette pågår. Og det varte intenst i 5 timar. I dag har eg fortsatt vondt, men det er leveleg. Og kvalm. Press I nakken. Noken som har opplevd dette? Går det over? Temmeleg frustrert. Er det noke eg må leve med? Dette skjer både ved sex og onani....
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Jeg kan oppleve dette, og må passe på hvordan jeg puster og at ingen muskler i skuldre og nakke er i spenn. Det blir en litt kjipere opplevelse, men bedre enn ingenting. Vet ikke om det er vanlig, aldri hørt noen andre med det før. Litt rart at det plutselig oppstår nå, kan du være anspent i nakken? Anonymkode: c9c55...ad7
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Dette får jeg i perioder. Dessverre er "løsningen" for meg å avstå fra sex og onani i en periode, før jeg prøver igjen forsiktig. Utrolig kjipt, men det er det eneste som fungerer. Har ikke klart å se noe mønster, men tror stress spiller inn. Har hatt det periodevis siden jeg var ung voksen. K38 Anonymkode: 7cd6f...aff 1
Bil123 Skrevet 7. mai Forfatter #4 Skrevet 7. mai Ok, nei eg syns det er rart att dette skal skje plutseleg no ut av det blå. Alltid vert plaga med stive musklar og mykje haudeverk/stress nakke. Har også fibromyalgi og artrose i skuldrer. Tatt en del kortison I det siste. Så dette er ikkje vedvarende?
Jytte Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Nei, for meg var det ikke vedvarende, men det dukket opp igjen noen år senere kun for en kort periode. Tror ikke jeg gjorde noe spesielt, husker bare at smertene var ganske ille i noen timer.
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai Det kan være pre menopause også. Hormonene dine er i endring etter fylte 40. Spis sunt, mosjoner og unngå stress. Anonymkode: f7705...fa2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai Det kan bli vedvarende. Så du bør sjekke det opp, så det er var en på tiktok som har gått et år etter hun fikk denne hodepinen ved klimaks. Hun har andre helseproblemer og men... Anonymkode: eff14...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå