AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Jeg har noen kjoler med åpen rygg eller som ikke helt passer å bruke bh med. Vurderer sånn selvklebende bh, men heller kanskje mest mot nipple covers. Det går helt fint for min del å gå uten bh, men jeg har veldig store brystknopper. Spesielt når det er kaldt så blir de litt "voldsomme". Og det er de jeg ønsker å skjule da. De kan synes gjennom tynt vatterte bh-er hvis de blir veldig stive, men ikke gjennom tykkere vattering eller push up. Vil nipple covers gjøre jobben? Noen med erfaring? Hvis det ikke funker, tenker jeg å gå for selvklebende bh. Noen med erfaringer med denne type bh? Holder bh-en seg på plass? Jeg har en C-cup, ikke noe særlig heng så har egentlig ikke behov for at de skal løftes på noe vis. Anonymkode: b3159...34f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Jeg sliter med det samme, kan fint gå uten bh, men har enormt store og utstikkende brystvorter. Går jeg uten bh så ser det ut som jeg har laget bh av to bursdagshatter. Så disse redder alltid min sommer: https://www.change.com/no/product/nipple-covers-nude-99992740101 De dytter inn alt, er behagelige, verken klør eller er klamme og kan skylles opp om kvelden og brukes igjen og igjen. De er også livreddende når det er hetebølge ute da de er så mye mer behagelig enn bh. Anonymkode: 7f131...84e
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sliter med det samme, kan fint gå uten bh, men har enormt store og utstikkende brystvorter. Går jeg uten bh så ser det ut som jeg har laget bh av to bursdagshatter. Så disse redder alltid min sommer: https://www.change.com/no/product/nipple-covers-nude-99992740101 De dytter inn alt, er behagelige, verken klør eller er klamme og kan skylles opp om kvelden og brukes igjen og igjen. De er også livreddende når det er hetebølge ute da de er så mye mer behagelig enn bh. Anonymkode: 7f131...84e Samme her 😅 Takk for godt tips! Gir disse et forsøk 😊 Anonymkode: b3159...34f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har noen kjoler med åpen rygg eller som ikke helt passer å bruke bh med. Vurderer sånn selvklebende bh, men heller kanskje mest mot nipple covers. Det går helt fint for min del å gå uten bh, men jeg har veldig store brystknopper. Spesielt når det er kaldt så blir de litt "voldsomme". Og det er de jeg ønsker å skjule da. De kan synes gjennom tynt vatterte bh-er hvis de blir veldig stive, men ikke gjennom tykkere vattering eller push up. Vil nipple covers gjøre jobben? Noen med erfaring? Hvis det ikke funker, tenker jeg å gå for selvklebende bh. Noen med erfaringer med denne type bh? Holder bh-en seg på plass? Jeg har en C-cup, ikke noe særlig heng så har egentlig ikke behov for at de skal løftes på noe vis. Anonymkode: b3159...34f Jeg har ammet to barn og har mao store nipples, og nipple cover gjør god nok jobb for meg!:)) Anonymkode: e393d...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå