Voyeur Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Ekstra jobb? Noen vil sikkert foreslå onlyfans eller prostitusjon, men det er vel kun for de spesielt interesserte/desperate. En ekstra jobb i helger eller kveld, feks på sykehjem eller annen type omsorgsbolig. Støttekontakt (dårlig betalt, men lett jobb), BPA. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Voyeur skrev (5 minutter siden): Ekstra jobb? Sjekk arbeidskontrakt først. Mange har spesifisert at man ikke har lov til å ha ekstra jobb på grunn av at man skal dedikere hele sin innsats til hovedjobben. Og dette gjelder i mange arbeidskontrakter ikke bare for konkurrerende virksomhet, men for alle typer jobber eller biverv. Anonymkode: a2cb7...b5f
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Ringevikar i helsevesenet. Der kan man jobbe så mye man bare orker. Anonymkode: 34e8b...195 2 1
Knirke Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Det finnes hundrevis av tråder som dette. Først må du jo si hva du jobber med fra før, hvilken kompetanse du har, om du har barn (eller andre ting som hindrer deg) hvor mye ekstra innsats du er villig til å legge ned, etc. Gratis penger finnes ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ringevikar i helsevesenet. Der kan man jobbe så mye man bare orker. Anonymkode: 34e8b...195 Kan det være det der er behov for mennesker uten helsefaglig bakgrunn også, tror du? Anonymkode: f7e59...79a
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan det være det der er behov for mennesker uten helsefaglig bakgrunn også, tror du? Anonymkode: f7e59...79a Helsevesenet har bruk for alle tror jeg. De mangler som regel mange hender... Anonymkode: b1aa5...75a
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai Knirke skrev (53 minutter siden): Det finnes hundrevis av tråder som dette. Først må du jo si hva du jobber med fra før, hvilken kompetanse du har, om du har barn (eller andre ting som hindrer deg) hvor mye ekstra innsats du er villig til å legge ned, etc. Gratis penger finnes ikke. Dette ☝️ Anonymkode: beeee...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette ☝️ Anonymkode: beeee...aa2 Knirke skrev (1 time siden): Det finnes hundrevis av tråder som dette. Først må du jo si hva du jobber med fra før, hvilken kompetanse du har, om du har barn (eller andre ting som hindrer deg) hvor mye ekstra innsats du er villig til å legge ned, etc. Gratis penger finnes ikke. Ufin kommentar. Om folk stiller spørsmål som dette er de kanskje i en svært vanskelig situasjon, og personopplysninger er også kanskje det siste som ønskes utgitt, og har da heller ingen relevans utover at folk er nysgjerrige. Anonymkode: f7e59...79a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ufin kommentar. Om folk stiller spørsmål som dette er de kanskje i en svært vanskelig situasjon, og personopplysninger er også kanskje det siste som ønskes utgitt, og har da heller ingen relevans utover at folk er nysgjerrige. Anonymkode: f7e59...79a Langt i fra noen ufin kommentar, men sunn etterspørsel om ting som gjør til at man ikke svarer blindt. Anonymkode: 7a935...dac 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Langt i fra noen ufin kommentar, men sunn etterspørsel om ting som gjør til at man ikke svarer blindt. Anonymkode: 7a935...dac "Gratis penger finnes ikke" - er da en høyst ufin og fullstendig unødvendig kommentar. Hovedinnlegger spurte da aldri om "gratis penger"? Anonymkode: f7e59...79a
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Skrevet 7. mai Fyll gjerne på i listen: - Ringevikar helsevesenet - - Anonymkode: f7e59...79a
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Skrevet 7. mai Men TS, hva er du god til? Hva intresserer du deg for? Er du god på sosiale medier? Da kan du starte enkeltmannsforetak og ta på deg oppdrag for bedrifter hvor du håndterer deres sosiale medier. Jeg kjenner mange som tjener veldig god på det, men det krever jo litt egeninnsats for å komme i gang. Når de først er i gang, så er det ganske lite jobb, fordi de er så rutinert, så da blir timeprisen ganske høy. Anonymkode: beeee...aa2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fyll gjerne på i listen: - Ringevikar helsevesenet - - Anonymkode: f7e59...79a OnlyFans Anonymkode: 8dd7d...036
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Skrevet 7. mai Der er mange måter å tjene penger på, de aller flest involverer arbeid, man kan F.eks. foredle ting jeg er pensjonist, og kjøpte 50 M3 med bjørke virke som jeg foredlet til ved, fortjeneste godt over 100% Må om våren er det mange muligheter i folks hager det skal rakes og klippes. det skal vaskes å males hus. du kan også høre rundt om det er noen som er interessert i husvask, har en bekjent som vasker fast for flere familier, skattereglene åpner opp for småintekter fra flere kilder er skattefritt. Anonymkode: 4fc50...e59 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai Du sier heller ikke noe om hvor mye ekstra penger. Er det såpass at du gjerne vil ha en ekstrajobb? Alternativt kan du hente ting som legges ut gratis på Finn og så selge det på Finn etterpå. Anonymkode: 7241b...744 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Skrevet 7. mai Hvordan bor du?? Bor du i blokk eller flermannsbolig i sameie eller borettslag, finnes det alltid et styre som trenger medlemmer. Styremedlem, nestleder, styreleder. Dette får man honorar for. Varierer hvor mye arbeid det er, men det er en type arbeid alle kan klare. Jeg får 40 000 brutto i året for dette (styremedlem), og det er noen få timers arbeid i måneden. Et møte i måneden ca også, som varer et par timer. Anonymkode: aedfb...5fd
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ufin kommentar. Om folk stiller spørsmål som dette er de kanskje i en svært vanskelig situasjon, og personopplysninger er også kanskje det siste som ønskes utgitt, og har da heller ingen relevans utover at folk er nysgjerrige. Anonymkode: f7e59...79a Virkeligheten gjør vondt noen ganger, sånn er faktisk livet. Og det at kommentaren ikke er fin, gjør den ikke ufin. Den er rett og slett bare realistisk og jordnær. Anonymkode: c2a0e...673 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai Hva har du kompetanse i? Selv studerer jeg og jobber deltid i butikk. I butikken har jeg mulighet noen ganger til ekstravakter om jeg ønsker. Ellers tar jeg på meg fotooppdrag en sjeldent gang, men passer da på å holde meg under 6K i året på det for å holde det skattefritt. Jeg er også barnevakt noen ganger, da også under 6K i året. Anonymkode: 20863...4f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan det være det der er behov for mennesker uten helsefaglig bakgrunn også, tror du? Anonymkode: f7e59...79a Definitivt. Jeg har ingen helsefaglig utdanning og hadde null erfaring da jeg begynte som ringevikar i en omsorgsbolig. Jeg har nå jobbet der i 13 år. Stadig mange ringevikarer der og i andre omsorgsboliger som begynner uten noen kompetanse. Anonymkode: 34e8b...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå