AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Jeg har kjøpt noen merker som kan limes eller sys på klær. Det står at det er varmelim allerede på merkene, så man slipper å sy. Men hva er varmelim? Kan det legges rett på eller må det varmes opp først, f.eks. med en hårføner? Jeg har googlet det, men får bare opp annonser om tekstillim. Håper noen kan gi meg et svar. Anonymkode: 6e6aa...49d
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Keiko99 skrev (2 minutter siden): Legg på, bruk strykejern Aha, tusen takk for svar Hvor lenge? Ser man når det fester seg? Jeg har alltid limt på med tekstillim og har aldri vært borti dette før. Anonymkode: 6e6aa...49d
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Keiko99 skrev (17 minutter siden): Legg tynt klede over og varm til det sitter Vil et kjøkkenhåndkle fungere som tynt klede? Anonymkode: 6e6aa...49d
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 23.57): Vil et kjøkkenhåndkle fungere som tynt klede? Anonymkode: 6e6aa...49d Ja Anonymkode: 4cb62...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå