AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #61 Skrevet 7. mai 2025 Aldri "ligget" rundt. Har vært i flere seriøse forhold. Men jeg gikk fra dem alle. "The One" møtte jeg som skilt alenemor i starten av 40 årene. Og det var han som fikk meg til å innse at jeg aldri hadde elsket en mann før. Så... Anonymkode: f6d29...a52 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #62 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 15.00): Jeg blir ofte veldig provosert over at folk påstår at vi som møtte den store kjærligheten tidlig har vært så heldige. Om du heller valgte å ligge rundt når du var ung voksen, i stedet for å prioritere ekte kjærlighet og forhold så var det jo det du valgte! Vi som møtte «the one» tidlig, kunne jo også heller ha valgt å ligge rundt, men vi valgte heller forhold og kjærlighet og stabilitet. Jeg syns dette er ekstremt provoserende! Vi har jobbet og stått på for kjærligheten og prioritert og valgt hverandre hver dag siden vi var ung! Vi har ikke bare vært heldige! Hvorfor tror så mange at dette bare handler om flaks og tilfeldigheter? Anonymkode: fed57...f59 Ligget ikke rundt. Traff mannen min da jeg var 29. Hadde da hatt kun en kjæreste før (fra 25 til 25,5 år). Ingen sex før jeg var 25. Passer ikke helt i din formel. Anonymkode: 22a14...aec 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #63 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 15.00): Jeg blir ofte veldig provosert over at folk påstår at vi som møtte den store kjærligheten tidlig har vært så heldige. Om du heller valgte å ligge rundt når du var ung voksen, i stedet for å prioritere ekte kjærlighet og forhold så var det jo det du valgte! Vi som møtte «the one» tidlig, kunne jo også heller ha valgt å ligge rundt, men vi valgte heller forhold og kjærlighet og stabilitet. Jeg syns dette er ekstremt provoserende! Vi har jobbet og stått på for kjærligheten og prioritert og valgt hverandre hver dag siden vi var ung! Vi har ikke bare vært heldige! Hvorfor tror så mange at dette bare handler om flaks og tilfeldigheter? Anonymkode: fed57...f59 Hvorfor tror du alle som ikke møtte den store kjærligheten tidlig ligger rundt? Det blir bare for dumt. Hadde ikke du møtt akkurat den personen, så er ikke det sikkert du hadde funnet kjærligheten tidlig. Hva om du hadde møtt han 5-6 år senere. Eller sier du at du kunne fått den store kjærligheten med hvem som helst? Så egentlig så er ikke partneren din spesiell, du tok bare den første du fant. Anonymkode: 606d5...91f 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #64 Skrevet 7. mai 2025 For en merkelig problemstilling du har, ts. Hvorfor skulle du velge å ligge rundt, om du møtte den store kjærligheten som ung voksen? De som møter den store kjærligheten, vil neppe heller velge å ha sex med tilfeldige istedenfor. Dessuten er det slett ikke alle single som «ligger rundt». Nå har ikke jeg vært så særlig aktiv på ligge-fronten heller i mitt voksenliv (var nok hakket mer aktiv i ungdommen), men jeg har likefult vært singel i mange år, før jeg møtte den store kjærligheten i godt voksen alder. Jeg anser derimot meg selv som særdeles heldig som har møtt en så fantastisk mann, og vet så inderlig godt at det slett ikke alle forunt å finne den type kjærlighet som jeg har funnet. Anonymkode: 641ff...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #65 Skrevet 7. mai 2025 Lagde du et innlegg bare for å være nedlatende mot folk som har ligget rundt? For jeg forstår ikke hvordan man blir provosert over at noen sier du/dere er heldige som fant hverandre. Jeg føler meg utrolig heldig som fant min mann på vgs, tenk å finne noen så tidlig, og kunne dele så mange år sammen. Vi er jo kjempe heldige! Dessuten finnes det mange i 20-30 åra som kun ønsker å finne noen de kan slå seg til ro med, og med dagens dating apper og alt sånt er det mange frosker man må sile ut. Mange som kun er ute etter å utnytte, eller som presenterer seg annerledes enn slik de egentlig er. Ute går folk med ansiktet klistret til mobilen, så det blir vanskelig å finne noen utenom app. Mange faktorer spiller inn... Anonymkode: 1848e...a5c 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #66 Skrevet 7. mai 2025 Du var jo heldig som møtte henne tidlig? Hva hvis du ikke hadde møtt akkurat HENNE? Da kunne jo du vært i kategorien "evig singel". Kjærlighet handler mye om flaks, og jeg føler jeg ikke har vært en av de heldige. Helt siden jeg var i slutten av tenårene har jeg ønsket å møte en som jeg kan slå meg ned med. Det skjedde ikke. Skjønner du ikke at mange kan være uheldige å møte på disse mennene som ikke ønsker forhold? Som lurer deg? Det skjedde meg. Så ble jeg sammen med en jeg trodde var the one. Han dumpet meg ut av det blå etter 3-4 år, for han hadde møtt en annen. Mener du at jeg da ikke jobbet hardt nok? Så var jeg singel flere år før jeg møtte en ny. Håper at han skulle være han jeg skulle slå meg ned med. Viste seg at han aldri klarte å slå seg ned med meg, og jeg brukte altfor lang tid på å prøve å "fikse" det. Men jeg jobbet sikkert ikke hardt nok da? Jeg har vært på mange dater, og virkelig prøvd alt jeg kan. Men man MÅ jo være heldig og ha flaks i tillegg! Jeg har prøvd og prøvd, men jeg har ikke vært heldig å møte noen som vil prøve med meg. Så jo, TS, du har vært heldig. Du var heldig som møtte akkurat den dama. Du var heldig som ble sammen med en dame som er villig til å jobbe for dere. For man må være to. Og det krever også flaks å møte akkurat den personen. Anonymkode: 2fc47...d82 1
MizzVic Skrevet 7. mai 2025 #67 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 15.27): Skjønner hva du sier.. men mitt poeng er at det ofte er nettopp de som har ligget mye rundt som mener jeg har vært så heldig. Folk som det virker veldig tydelig at de prioriterte annerledes når de var ung. Det blir jo som regel ikke et ordentlig forhold av å hoppe til sengs med den ene fremmede etter den andre. Da er det jo veldig enkelt å bare si at vi har vært heldige. Jeg føler at de prøver å ta fra meg mye av satsingen i livet! Jeg ønsker et godt forhold, ekteskap, familie hele veien og valgte heller å satse på det. Da er det ufint fra folk som brukte samme tiden på å ligge rundt å si at jeg bare var heldig! Se for deg en som sparer bli fortalt av en som sløser om hvor heldig han er fordi han har penger på sparekontoen. Det er ikke så enkelt! Anonymkode: fed57...f59 Så hvordan møtte du din mann da? Ved å ikke ha sex med han?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #68 Skrevet 7. mai 2025 Jeg skjønne hva du mener jeg. Har vær sammen med mannen i over 20.år. vi møttes da vi var unge. Har jo flere ganger i løpet av disse årene hatt kriser som kanskje folk har valgt å ikke stå i, og derfor gå. Men vi har valgt hverandre. Det krever noen ganger mye jobb, mens andre ganger flyter det helt av seg selv. Vi prioriterer hverandre fremfor 15 hytteturer med "jentene" ( vi er med venner altså, men prioriterer aller mest turer sammen vi to, fremfor turer med kompiser), eller alt mulig annet. Et godt, langvarig og solid forhold, kommer ikke gratis. Anonymkode: a6f26...cae 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #69 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri "ligget" rundt. Har vært i flere seriøse forhold. Men jeg gikk fra dem alle. "The One" møtte jeg som skilt alenemor i starten av 40 årene. Og det var han som fikk meg til å innse at jeg aldri hadde elsket en mann før. Så... Anonymkode: f6d29...a52 Bare lurer.. hvor lenge har du og»the one» vært sammen? Anonymkode: 70bcd...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #70 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg skjønne hva du mener jeg. Har vær sammen med mannen i over 20.år. vi møttes da vi var unge. Har jo flere ganger i løpet av disse årene hatt kriser som kanskje folk har valgt å ikke stå i, og derfor gå. Men vi har valgt hverandre. Det krever noen ganger mye jobb, mens andre ganger flyter det helt av seg selv. Vi prioriterer hverandre fremfor 15 hytteturer med "jentene" ( vi er med venner altså, men prioriterer aller mest turer sammen vi to, fremfor turer med kompiser), eller alt mulig annet. Et godt, langvarig og solid forhold, kommer ikke gratis. Anonymkode: a6f26...cae Det vi mener som heldig var jo at du MØTTE denne personen. Og at du er heldig som møtte denne personen som er villig til å velge deg hver dag. Det virker som dere misforstår dette. Hva hvis du ikke hadde møtt akkurat han? Jeg har aldri vært på en eneste hyttetur med "jentene". Har alltid prioritert de jeg ønsker å satse på. Men er jo ikke dermed sagt at man er prioritert tilbake. Fordi man ikke har vært heldig og møtt sin person! Anonymkode: 2fc47...d82 4
Hannabanna Skrevet 7. mai 2025 #71 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 15.00): Jeg blir ofte veldig provosert over at folk påstår at vi som møtte den store kjærligheten tidlig har vært så heldige. Om du heller valgte å ligge rundt når du var ung voksen, i stedet for å prioritere ekte kjærlighet og forhold så var det jo det du valgte! Vi som møtte «the one» tidlig, kunne jo også heller ha valgt å ligge rundt, men vi valgte heller forhold og kjærlighet og stabilitet. Jeg syns dette er ekstremt provoserende! Vi har jobbet og stått på for kjærligheten og prioritert og valgt hverandre hver dag siden vi var ung! Vi har ikke bare vært heldige! Hvorfor tror så mange at dette bare handler om flaks og tilfeldigheter? Anonymkode: fed57...f59 Det er vell sjalusi og misunnelse som er grunnen til slike kommentarer.
Hannabanna Skrevet 7. mai 2025 #72 Skrevet 7. mai 2025 Daria skrev (På 6.5.2025 den 15.11): Du tror det eneste alternativet til å treffe noen tidlig var å ligge rundt, og at det var et reelt valg alle hadde? At de som ikke havnet i et forhold tidlig også traff "the one", men bare valgte å heller være singel likevel? Dere var jo heldige som traff hverandre i utgangspunktet, selv om det å satse på forholdet var et valg dere har nedlagt mye innsats i. Ikke nødvendigvis, men med samarbeid og respekt for hverandre så vokser man sammen. Det er ikke alltid like lett, men det ligger ofte mye energi og fokus bak ett forhold som fremstår som veldig bra og muligens er det.
ClausSaus Skrevet 8. mai 2025 #73 Skrevet 8. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 15.00): Jeg blir ofte veldig provosert over at folk påstår at vi som møtte den store kjærligheten tidlig har vært så heldige. Om du heller valgte å ligge rundt når du var ung voksen, i stedet for å prioritere ekte kjærlighet og forhold så var det jo det du valgte! Vi som møtte «the one» tidlig, kunne jo også heller ha valgt å ligge rundt, men vi valgte heller forhold og kjærlighet og stabilitet. Jeg syns dette er ekstremt provoserende! Vi har jobbet og stått på for kjærligheten og prioritert og valgt hverandre hver dag siden vi var ung! Vi har ikke bare vært heldige! Hvorfor tror så mange at dette bare handler om flaks og tilfeldigheter? Anonymkode: fed57...f59 Joda… bortsett fra når "the one" har seg med en annen bak ryggen din. Det forandrer regnestykket en smule.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2025 #74 Skrevet 8. mai 2025 ClausSaus skrev (16 minutter siden): Joda… bortsett fra når "the one" har seg med en annen bak ryggen din. Det forandrer regnestykket en smule. "The One"? Anonymkode: 1856d...6d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå