Gjest gründeren Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke en ganske høy faktor av psykiatriske tilfeller som deltar der? Dette er ren underholdning. Ikke et jævla produkt man kan leve av.
Gjest gründeren Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Misunnelig fordi du ikke fikk være med? ← Hvis jeg hadde villet dumme meg ut, så hadde jeg nok meldt meg på.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Klart du ville dummet deg ut dersom du ikke evner å finne på noe nytt.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Klart du ville dummet deg ut dersom du ikke evner å finne på noe nytt. ← Det er ikke på SLIKE arenaer som Skaperen, at de gode idèene kommer opp, som blir lønnsomme og skaper verdier og arbeidsplasser. Det selv barn.
Gjest gründeren Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Det er ikke på SLIKE arenaer som Skaperen, at de gode idèene kommer opp, som blir lønnsomme og skaper verdier og arbeidsplasser. Det selv barn. ← Det VET selv barn.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Jeg syntes de virket veldig oppegående de fleste.
Pimbila Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 Fikk dere vite hvem som gikk videre? Eller hvem som fikk flest poeng? Så de tre første.
Cilla Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Vi får vite hvem som går videre etter nyhetene og sporten. Men hun med babymaten og han med den tyverisikre sykkelen leder etter dommerpoengene. Synes dette er et fint program, og underholdende.
Gjest gründeren Skrevet 14. mars 2006 #15 Skrevet 14. mars 2006 Dyslektiske barn? ← Du syns tråden passer bra til å mobbe dyslektiktiske barn? Er den egenskapen representativ for dine holdninger?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #16 Skrevet 14. mars 2006 Jeg skjønner ikke hva som er så spesielt med frysetørret babymat. Burde ikke være så mye vanskeligere å fremstille enn annen frysetørret mat. Hun finner jo ikke opp noe nytt, det er jo bare en vri på noe som allerede finnes mener jeg. Lurer også på om det egentlig er noe sunt, men det er kanskje en annen diskusjon.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #17 Skrevet 14. mars 2006 Lurer også på om det egentlig er noe sunt, men det er kanskje en annen diskusjon. ← Kanskje her, men det burde i alle fall være en diskusjon på Skaperen! Men til trådstarter: det var da måte til surmaget syn? Tar du vekk skylappene, bygger opp selvtilliten litt slik at du ikke lenger tror at alle er ute etter å ta din plass på gründer-himmelene, så vil du se at det faktisk har vært noen gode ideer der. Og jo, det er absolutt potensiale til å leve av enkelte av ideene der - med litt videreutvikling. Ser du ikke det, så trekker jeg gründer-instinktet ditt i tvil.
Gjest gründeren Skrevet 14. mars 2006 #18 Skrevet 14. mars 2006 Kanskje her, men det burde i alle fall være en diskusjon på Skaperen! Men til trådstarter: det var da måte til surmaget syn? Tar du vekk skylappene, bygger opp selvtilliten litt slik at du ikke lenger tror at alle er ute etter å ta din plass på gründer-himmelene, så vil du se at det faktisk har vært noen gode ideer der. Og jo, det er absolutt potensiale til å leve av enkelte av ideene der - med litt videreutvikling. Ser du ikke det, så trekker jeg gründer-instinktet ditt i tvil. ← Jeg vet at ostehøvelen var en flott nyskapning, men det er ikke DEN type idèer som i det store og hele skaper en ny bedrift. Nye virksomhet skapes av mennesker som tror på en forretningsmulighet innenfor KJENTE produkter/tjenester, men med en ny profil, og en ny markedsføringsmetode.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #19 Skrevet 14. mars 2006 Nye virksomhet skapes av mennesker som tror på en forretningsmulighet innenfor KJENTE produkter/tjenester, men med en ny profil, og en ny markedsføringsmetode. ← Det er én måte å gjøre det på. Så har du de måtene som er med på å bringe oss fremover: nyskapningene. Og om jeg ikke tar feil, så heter programmet Skaperen. Ikke Oppgjenngulperen.
Plonk Skrevet 14. mars 2006 #20 Skrevet 14. mars 2006 Jeg er litt enig med trådstarter. De virkelig gode ideene her i verden trenger ikke et TV-program for å bli realisert. Og jeg synes også at noen av ideene her er virkelig sære, for eksempel han fyren med ny flytype, hallo?? Mannen er jo rablende gal. Frysetørret babymat er forsåvidt en god idé i seg selv, men den rimer uhyre dårlig med den rådende trenden, jeg ville aldri investert en eneste krone i noe slikt. Det er ikke tilfeldig at de som begynte med økologisk babymat har hatt kjempesuksess. Folk vil i økende grad gi ungene ren og sunn mat, helst hjemmelaget, med minst mulig kunstige tilsetningsstoffer eller tilberedningsmetoder. Jeg ville aldri gitt barnet mitt pulvermat, og jeg tror ikke jeg er veldig sær. Programmet er god underholdning og kan sikkert gi folk hjemme en puff bak til å sette sin egen idé ut i livet, men verden var da full av gründere og oppfinnere før TV2 begynte med denne serien også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå