Gjest Lawyam Skrevet 8. mai #21 Skrevet 8. mai Du kan vel se ukesfinalene, tenker jeg. Det er da da man ser hvordan de har det. Resten er jo ikke så spennende.
Kålrota Skrevet 8. mai #22 Skrevet 8. mai Jeg digger analysene dine, Ctrl! Heller som har falt sporadisk ned fra himmelen var veldig treffende. 5 1
Gjest Lawyam Skrevet 8. mai #23 Skrevet 8. mai (endret) Kålrota skrev (6 minutter siden): Jeg digger analysene dine, Ctrl! Heller som har falt sporadisk ned fra himmelen var veldig treffende. Måtte også smile av den, stiller meg fullt ut bak resten av d du skriver også! Endret 8. mai av Lawyam
Irja Skrevet 8. mai #24 Skrevet 8. mai Hadde ingen favoritt blandt inngangspartiene. Ikke særlig fint hos noen av de, synes jeg 🤔 2
Sen ve ben Skrevet 9. mai #25 Skrevet 9. mai Synes at de rette vant, likte best deres inngangsparti. De andre var skeive og kjedelige. 9
sytter Skrevet 9. mai #26 Skrevet 9. mai Hva er det kjæresteparet har brukt tid på denne uka? Overrasket over at det var gjort så lite der. Hadde de ikke vunnet hagemøbler hadde det vært et fryktelig nakent inngangsparti. 5 2
Elsker sjokolade Skrevet 9. mai #27 Skrevet 9. mai sytter skrev (10 timer siden): Hva er det kjæresteparet har brukt tid på denne uka? Overrasket over at det var gjort så lite der. Hadde de ikke vunnet hagemøbler hadde det vært et fryktelig nakent inngangsparti. Det samme tenkte jeg. Hadde vært bedre å ikke lagt ut de 3-4 hellene. 5
Bronto Skrevet 12. mai #28 Skrevet 12. mai Mor og datter… skjønte raskt at mor var skilt og skal nå bevise noe for seg selv og andre. Men de veldig på kanten hentydningene hennes er bare ekle og desperate. Blir så flaut. «det er mye trafikk på soverommet vårt, ehehe!» 13 2
refill Skrevet 12. mai #29 Skrevet 12. mai Bronto skrev (1 time siden): Mor og datter… skjønte raskt at mor var skilt og skal nå bevise noe for seg selv og andre. Men de veldig på kanten hentydningene hennes er bare ekle og desperate. Blir så flaut. «det er mye trafikk på soverommet vårt, ehehe!» Haha, hun er SÅ på "finne seg selv" og "leve mitt beste liv" etter skilsmissen ja 😅 --- Men det jeg egentlig skulle skrive etter å ha sett første uke og dagens episode; er det vanlig å ha så lite kunnskap om ting? Jeg skjønner at jeg trolig har vært heldig med foreldrene mine (?) som gjennom hele livet har fått innføring i ting. Folkens; tving ungene dine til 2 min leksjoner her og der om stenderverk, rørsystem, hvordan tapetsere, lage saus osv osv 😅👍 2 1
Kålrota Skrevet 12. mai #30 Skrevet 12. mai Skilt mor som vil lære nye ting og være bestevenn med datteren? Jeg blir litt pinlig berørt. Og Vidar som bare klager, han hater å legge gulv og hater å male. Hva har han sett for seg?! 14 1
Thywjyr Skrevet 12. mai #31 Skrevet 12. mai sytter skrev (På 6.5.2025 den 18.30): Skuffet over første konkurranse (der de konkurrer om rekkefølgen på hvem som får velge hytte først). Det var åpenbart en stor fordel å være på lag med en mann... Ellers liker jeg alle fire parene denne sesongen etter å ha sett første episode. Enig, og sagbenkene var veldig høye. Så det var og en stor fordel å være lang for å få en fornuftig arbeidsstilling.
ragna-råkk Skrevet 13. mai #32 Skrevet 13. mai Tror aldri jeg har sett noen på sommerhytta jobbe med hvit bluse... Eller i hagen med hvit bukse... Mir og datter ser ut til å ha handla inn klær for anledningen, morsomt hvor viktig det er å være fin okke som! 24 1
NordicViking Skrevet 13. mai #33 Skrevet 13. mai ragna-råkk skrev (25 minutter siden): Tror aldri jeg har sett noen på sommerhytta jobbe med hvit bluse... Eller i hagen med hvit bukse... Mir og datter ser ut til å ha handla inn klær for anledningen, morsomt hvor viktig det er å være fin okke som! Reagerte også på den. Sitter i hvit bukse på gresset og graver i molda. 😄 12 1
ragna-råkk Skrevet 13. mai #34 Skrevet 13. mai (endret) Og maler med hvit bluse... Det er så tydelig at de har handla nytt også. Jeg synes det er så rart... Vitner litt om hvor lite forkunnskap de har, kanskje Endret 13. mai av ragna-råkk 9
Ardwinna Skrevet 13. mai #35 Skrevet 13. mai Lawyam skrev (På 8.5.2025 den 18.42): Du kan vel se ukesfinalene, tenker jeg. Det er da da man ser hvordan de har det. Resten er jo ikke så spennende. Akkurat sånn gjør jeg! Ser ukesfinalen for å se ferdig resultat, hva dommerne mener og hvem som vinner ukas gullhammer. Gidder ikke se på timesvis med oppussing og stressede folk som småkrangler. Alt blir jo greit oppsummert i ukesfinalen uansett 4
Sen ve ben Skrevet 14. mai #36 Skrevet 14. mai Jeg føler at det ikke er som før, jeg elsket å se deltakerne snekre og det var liksom god innhold, nå synes jeg det er tamt og kjedelig, mye banning å. Ikke like spennende å følge med på som de andre sesongene. Men kanskje det bare er meg. 🤷♀️ 4 1
Gjest Lawyam Skrevet 14. mai #37 Skrevet 14. mai (endret) Sen ve ben skrev (54 minutter siden): Jeg føler at det ikke er som før, jeg elsket å se deltakerne snekre og det var liksom god innhold, nå synes jeg det er tamt og kjedelig, mye banning å. Ikke like spennende å følge med på som de andre sesongene. Men kanskje det bare er meg. 🤷♀️ Det er vel sjeldent spennende fra start? Personlig ser jeg mer jobbing i år enn f.eks de siste årene hvor vi ikke har fått sett noe av hva de gjør før ukesfinaledagen og hvor vi helst har måttet se programlederen har gått på besøk for å høre hvordan deltakerne holder ut med hverandre hver 'dag' nesten... Vi har jo klaget over det de siste årene og jeg synes jeg ser en forbedring da! Mer banning og klaging er jeg med på, spesielt klaging.... Dialektkongen bør slutte å si han ikke liker ting nå og det fort fordi grensen min er nådd mtp klagingen hans og hun som jabber på siden av ham og forteller oss om og om igjen at han er så overraskende flink; bør vel kanskje ha forstått at DET HAR VI HØRT NÅ!!!!! DET ER LYD PÅ TV og du kan finne på NOE annet å si! Det gjelder begge to!!! Hos de andre parene har de da noe variasjon i hva dem snakker om og jeg er visst spesielt opptatt hvordan L klarer å holde hvite bukser hvite i mer enn to minutt, mine er skitne to minutt etter jeg har tatt dem på, så hvordan klarer hun å fremstå ren og ha dem på i flere døgn uten en flekk? Hun jobber jo på. Begynner å bli imponert over hvor driftig hun er, jeg. Det er tak i jentungen. Endret 14. mai av Lawyam
Faina Skrevet 14. mai #38 Skrevet 14. mai De klærne til mor og datter 🙈 Normale folk kler på seg arbeidsklær, ikke finklær. Ellers er dette programmet blitt helt talentløst. Det blir mindre å mindre de skal gjøre. Hyttene er jo ferdige. Mangler bare maling. Nå er de til og med malt utvendig. Og de slipper unna det meste... 12 2
Gjest Oppoghopp Skrevet 14. mai #40 Skrevet 14. mai Elsker konseptet fordi jeg liker å se folk jobbe, slippe selv😁😬 Men synes mor og datter gjør seg bra som underholdning- litt som tvillingene som var med før, og det paret med han svensken🤔 Kjæresteparet er litt «kjedelige», venneparene er ok, der er det litt talent for snekring også - tross alt. En bra sesong, men ikke så woke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå