Cookiesandcream Skrevet 10. juni #241 Skrevet 10. juni Babyface skrev (2 timer siden): Vidar sa vel at han er 51, tror jeg, så da er han eldst. Jeg synes Othilie er umoden. Oppfører seg som en tenåring. Når de vinner interiørpakke, som i dag, får de velge farger el noe av innholdet selv? For det bør jo passe inn i stil og smak hos vinnerne. Jeg så de tittet på et gult vinglass i dag, hadde jeg vunnet det, hadde det vært en ubrukelig premie for min del. 🙈 Jeg tror de får velge interiør for en gitt sum. Interiøret har alltid passet inn i hyttene tidligere også, så det må jo være sånn. 4
Gjest Lawyam Skrevet 10. juni #242 Skrevet 10. juni Irja skrev (19 minutter siden): Mener hun er 49. Blir fremstilt som en olding av datteren. Umoden 20 åring.. Er jo over dobbelt så gammel da, 2,5 gang, så er vel ikke SÅ merkelig at hun synes det er gammelt i forhold.
Irja Skrevet 11. juni #243 Skrevet 11. juni Lawyam skrev (7 timer siden): Er jo over dobbelt så gammel da, 2,5 gang, så er vel ikke SÅ merkelig at hun synes det er gammelt i forhold. Det er jo moren hennes da. Hva forventer hun? En 20 åring er jo også gammel for en 2 åring.. 🙄 3
Irja Skrevet 11. juni #244 Skrevet 11. juni Spoiler Synes vinneren var verdig denne uka også. Rent estetisk var mor og datter sitt kjøkken min favoritt, men det er jo mer enn det som skal dømmes. Spoiler fra dagens episode 1
fjær Skrevet 11. juni #245 Skrevet 11. juni Frustrerende hvordan de velger hvem som vinner... noen er helt ferdig, alt er strøkent, andre har ikke justert skapdører eller pusset bordkanter. 10 1
Faina Skrevet 11. juni #246 Skrevet 11. juni Irriterende at programlederen konsekvent sier pallekarmer når det helt klart er plantekasser. Prøv å sett alle de der variantene på paller. Fortsatt helt vilt at mor og datter jobber i finklærne. Og det forholdet til kjæresteparet kan vel umulig vare etter det her?? Synes forrige uke uten Vidar var mye mer behagelig. 5 3
Faina Skrevet 11. juni #247 Skrevet 11. juni Spoiler Allerede tidlig i dagens episode var det tydelig hvem som vant denne uka. Helt enig i at de hadde det fineste kjøkkenet, så sånn sett kunne ikke noen andre vunnet idag. Og fint for de å endelig være med i løpet. Litt overrasket over at Dinda var så "uferdige" denne gangen. Men kjøkkenet deres var veldig tamt. Har likt stilen deres tidligere, men kjøkkenet mangler noe. 4 3
Tantemor Skrevet 11. juni #248 Skrevet 11. juni Faina skrev (15 minutter siden): Irriterende at programlederen konsekvent sier pallekarmer når det helt klart er plantekasser. Prøv å sett alle de der variantene på paller. Fortsatt helt vilt at mor og datter jobber i finklærne. Og det forholdet til kjæresteparet kan vel umulig vare etter det her?? Synes forrige uke uten Vidar var mye mer behagelig. La merke til at Thomas unngår å gi kjæresten sin klem idag, har han vært sånn hele veien? 1 1
Ginny Skrevet 11. juni #249 Skrevet 11. juni Spoiler Jeg klarer ikke helt den kombinasjonen av lys gul og lilla! Jeg skjønte jo på Aina at dette var tipp topp, men for meg funker det ikke. Grønne vegger til det kjøkkenet hadde jeg skjønt, men ikke gule.. Det virker som om de har en annen standard for Marianne og Vidar enn resten, som om de leter mer etter feil. Jeg skjønner ikke helt valget med å ikke bruke begge veggene, men å ha et bord med plass til fire er vel ganske normalt. Jeg syns disse fuglekassene egentlig er veldig dårlige, det er ikke akkurat god plass der. Spisebord med plass til to er vel omtrent det man klarer å få inn der uten å ta for mye styreplass. Hvor mange er disse hyttene egentlig beregnet for? Familie på 4 med unger i barneskolealder? 3 3
Tiara07 Skrevet 11. juni #250 Skrevet 11. juni Uten å ha lest så mange kommentarer her, men hvorfor får dommerne vite hvem de dømmer, egentlig?!?! Hva har det å si for dommerne at de vet hvem som pusser opp? Det må jo være mye bedre å ha et nøytralt utgangspunkt??!! Det gjør jo det umulig å være konsekvent og rettferdig??’ Dette er grunnen til at jeg har sluttet å se et program jeg vanligvis ville «dødd» for å se! Orker ikke forhåndsdømming/favoritter som skinner gjennom! 2 2
Lunabelle Skrevet 11. juni #251 Skrevet 11. juni Ginny skrev (4 timer siden): Vis skjult innhold Jeg klarer ikke helt den kombinasjonen av lys gul og lilla! Jeg skjønte jo på Aina at dette var tipp topp, men for meg funker det ikke. Grønne vegger til det kjøkkenet hadde jeg skjønt, men ikke gule.. Det virker som om de har en annen standard for Marianne og Vidar enn resten, som om de leter mer etter feil. Jeg skjønner ikke helt valget med å ikke bruke begge veggene, men å ha et bord med plass til fire er vel ganske normalt. Jeg syns disse fuglekassene egentlig er veldig dårlige, det er ikke akkurat god plass der. Spisebord med plass til to er vel omtrent det man klarer å få inn der uten å ta for mye styreplass. Hvor mange er disse hyttene egentlig beregnet for? Familie på 4 med unger i barneskolealder? Det er vel antagelig fordi dette er komplementærfarger og da skal jo de fargene forsterke hverandre og lage visuell spenning og interesse og det liker nok Aina. 1 1
Babyface Skrevet 11. juni Forfatter #252 Skrevet 11. juni Spoiler Åpenbart hvem som skulle vinne i dag ut fra hvordan episodene var bygget opp og nok en trøstehammer ble delt ut. 🙄 De leverte sitt beste så langt, dvs han, men teknisk er de ikke i nærheten av de to beste parene. Mor og datter leverte nydelige farger, men, som alltid, dårlig teknikk og denne gangen også, i mine øyne, ubrukelige sitteplasser. Dinda er mine favoritter, de er gode, gjennomførte og solide. Jeg liker den rolige stilen, for meg er det den rette veien å gå i en så liten hytte. Men de kom ikke i mål denne uken og kunne derfor ikke vinne. Marianne og Vidar burde vunnet denne uka; igjen solide håndverk og de kom i mål. 9 1
Bronto Skrevet 11. juni #253 Skrevet 11. juni Spoiler Sympati vinner idag…igjen. Det oste av Aina at ho hadde bestemt seg for å ikke rose eller si noe spesielt om grønn hytte. Ho gikk bare rundt uten å smile eller si noe. Og det var ikke dårlig. det var nydelig og best utført arbeid, inne og ute. Men de tør vel ikke gi flere hammere til dem siden de helt klart er over de andre i ferdigheter. Tror ikke kjæresteparet hadde takla mer om de ikke hadde vunnet idag og at de derfor fikk hammern kan forstå det om man skal begrunne det på et annet vis som feks at de endelig klarte noe. Dommerne burde ikke visst hvem de bedømte. Og de burde finne kandidater som stiller ca likt med ferdigheter, det er både kjedelig og feil når så mange ikke kan noe og noen få kan masse. 8 2
makkapakka Skrevet 11. juni #254 Skrevet 11. juni Marianne og co er nok best teknisk og har gode gjennomtenkte løsninger, men tapetene gir meg ikke ro på en hytte. Dinda jobber seg ihjel med skjulte skruer og alt er så perfekt at det nesten blir litt feil.. Godt at kjæresteparet fikk seg en hammer, men de kommer ikke til å vinne til slutt. Mor og datter, hva skal jeg si, de sier jo hele tiden at de ikke har vært borti noe somhelst for å komme unna m at det ikke er godt gjennomført, men de har ikke forutsetninger til å få det slik heller. De vinner heller ikke til slutt. 6 1
Sen ve ben Skrevet 12. juni #255 Skrevet 12. juni (endret) Faina skrev (17 timer siden): Irriterende at programlederen konsekvent sier pallekarmer når det helt klart er plantekasser. Prøv å sett alle de der variantene på paller. Fortsatt helt vilt at mor og datter jobber i finklærne. Og det forholdet til kjæresteparet kan vel umulig vare etter det her?? Synes forrige uke uten Vidar var mye mer behagelig. De var på God morgen Norge nylig, sa de har det bedre enn noen gang. Endret 12. juni av Sen ve ben
lin Skrevet 12. juni #256 Skrevet 12. juni Kjøkkenet til kjæresteparet er vel grått og ikke lilla? Men det gule får nok fram lillaskjæret i gråfargen. mor og datter er ikke med for å vinne hytte, de er med for å bli kjendiser. Sa ikke hun at hun ikke ville takke nei til farmen f.eks.? De har nok andre hensikter bak denne deltakelsen. 8 4
Ginny Skrevet 12. juni #257 Skrevet 12. juni lin skrev (4 minutter siden): Kjøkkenet til kjæresteparet er vel grått og ikke lilla? Men det gule får nok fram lillaskjæret i gråfargen. Noen med mer fargeteori kan sikkert bekrefte det 😅 For meg så det bare lilla ut. Helt sikker på at en grønn vegg bak hadde vært mye finere 🤭
LadyGrey Skrevet 12. juni #258 Skrevet 12. juni Faina skrev (19 timer siden): Irriterende at programlederen konsekvent sier pallekarmer når det helt klart er plantekasser. Prøv å sett alle de der variantene på paller. Fortsatt helt vilt at mor og datter jobber i finklærne. Og det forholdet til kjæresteparet kan vel umulig vare etter det her?? Synes forrige uke uten Vidar var mye mer behagelig. Kunne ikke vært mer enig! 👏🏻 4
Miss Clara Skrevet 12. juni #259 Skrevet 12. juni Kjøkkenet til vinner hytta var ikke fint. Men det er smak og behag. Syntes de fargene er helt grusomme. Men viste at det var de som kom til å vinne, for Aina var jo helt ellevill av begeistring... 8
Cookiesandcream Skrevet 12. juni #260 Skrevet 12. juni (endret) Ginny skrev (6 timer siden): Noen med mer fargeteori kan sikkert bekrefte det 😅 For meg så det bare lilla ut. Helt sikker på at en grønn vegg bak hadde vært mye finere 🤭 Grå er en vanskelig farge, fordi den ofte tar opp farge etter omgivelser og lys. Så en grå som ser helt grå ut i butikken eller i skyggen, kan plutselig se lilla ut hjemme eller i sola. Vi holdt på å gå på den smellen da vi valgte farge på kjøkken. Tok den heldigvis med bort til butikkvinduet før vi valgte, den ble skikkelig lilla i sola! Grått er jo ofte iblandet andre farger (ikke bare sort og hvitt), og kan se grønt, blått, rødt og gult ut om man ikke er litt obs. De som er interessert, kan google simultankontrasten. Endret 12. juni av Cookiesandcream 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå