Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lawyam skrev (På 29.5.2025 den 0.47):

Ja, men så må det vel kanskje være noen som kan være litt hyggelige mot dem også da, når alt ved de må kritiseres og de er de som mobben har utsett som skal hetses og legges for hat i årets sesong.... 

Mobben? Ærlig talt, da. Det diskuteres hva som skjer i programmet her. Hvis du synes det er mobbingen, har du opplevd lite. 
Poenget her er vel at det er to par som er kjempeflinke på snekring, gode løsninger og miljø. Da blir det litt rart at noen blir kåret som best fordi de har hengt opp noen potter i en pergola. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Lawyam
Skrevet

Det er ikke det jeg reagerer på, det er at noen får seg til å stille spørsmålstegn om hun var syk, om hun gikk til lege, om at hvis det var nyrebekkenbetennelse at det ikke kunne stemme FORDI de selv lå på sykehuset en uke selv og angrep på deres personlighet. Spekulasjoner og skikkelig lavmål. 

Skrevet
Lawyam skrev (12 timer siden):

Det er ikke det jeg reagerer på, det er at noen får seg til å stille spørsmålstegn om hun var syk, om hun gikk til lege, om at hvis det var nyrebekkenbetennelse at det ikke kunne stemme FORDI de selv lå på sykehuset en uke selv og angrep på deres personlighet. Spekulasjoner og skikkelig lavmål. 

Ingen har gått til angrep på henne. Sier bare at det er veldig rart om hun kan være på tv med nyrebekkenbetennelse. Det er forferdelig ille, det vet alle som har hatt det. Nå stod dette forøvrig på jodel dette da, det er jo kjent for mye tull der. 

• Liker 1
Skrevet
Lawyam skrev (12 timer siden):

Jeg skrev at jeg var innlagt en uke med den diagnosen og at det fremsto som uforsvarlig at produksjonen lot henne fortsette. Det var bekymring. Hvis du skal bli irritert, kan du jo ha fakta riktig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Lawyam
Skrevet
Kålrota skrev (46 minutter siden):

Jeg skrev at jeg var innlagt en uke med den diagnosen og at det fremsto som uforsvarlig at produksjonen lot henne fortsette. Det var bekymring. Hvis du skal bli irritert, kan du jo ha fakta riktig. 

Så bør du kunne forstå at det ikke er slik at din sykdom har NOE med deg å gjøre og at om hun var så syk ville hun ikke kommet tilbake samme hva produksjonen mente eller ei. Hva så om hun var borte litt? Det skjer hver sesong, folk tar da ikke helt av og mener på toppen av det hele å påberope seg noe som helst 'å klage' eller 'viten' eller 'insuering' om hun later som eller ikke. Så skal det liksom være de som 'oppfører seg ille...Hvorfor skal du være bekymret, innspillingen er over for lengst og de lever da ennå...? Den biter jeg ikke på. 

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva det er med folk 🤦‍♀️ Othilie som i første episode sa hun ikke likte å bli tatt bilde av, spammer ned feeden min med innlegg/bilder (vi er bekjente fra lang tid tilbake) og jeg ser så mange kjente kommentere og skryte av innleggene. De samme sier de blir helt kvalme av hennes selvdigging (og andre ting) når vi snakker om henne ellers. Er virkelig alle folk så dobbeltmoralske når noen blir c-kjendis for et par måneder? 

Endret av Kikkane
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lawyam skrev (På 30.5.2025 den 22.54):

Så bør du kunne forstå at det ikke er slik at din sykdom har NOE med deg å gjøre og at om hun var så syk ville hun ikke kommet tilbake samme hva produksjonen mente eller ei. Hva så om hun var borte litt? Det skjer hver sesong, folk tar da ikke helt av og mener på toppen av det hele å påberope seg noe som helst 'å klage' eller 'viten' eller 'insuering' om hun later som eller ikke. Så skal det liksom være de som 'oppfører seg ille...Hvorfor skal du være bekymret, innspillingen er over for lengst og de lever da ennå...? Den biter jeg ikke på. 

Hæ? Jeg sammenlignet fordi noen sa de trodde hun ikke var syk. Jeg synes det høres forferdelig ut for henne å jobbe med sykdom. 

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Kjæresteparet er umotivert, gjett hvem som kommer til å vinne denne uka. Blir nok en trøstepremie til.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå rakk jeg ikke å se hele episoden idag, men jeg tenkte det samme som deg, Babyface. 

• Liker 4
Skrevet
Babyface skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Kjæresteparet er umotivert, gjett hvem som kommer til å vinne denne uka. Blir nok en trøstepremie til.

Synes jeg leste ett eller annet intervju med de, der de snakket om at det gikk trått til å begynne med men at de ble bedre utover sesongen. Fikk en følelse av at de skyter fart og vinner hele boden. 

• Nyttig 2
Skrevet
fjær skrev (6 timer siden):

Synes jeg leste ett eller annet intervju med de, der de snakket om at det gikk trått til å begynne med men at de ble bedre utover sesongen. Fikk en følelse av at de skyter fart og vinner hele boden. 

Alt er mulig i Sommerhytta. Ville vært trist og urettferdig, for håndverksmessig har de en soleklar tredjeplass, synes jeg. Synes hun er like dårlig som mor og datter.

• Liker 6
Skrevet

Håndverksmessig er de vel en klar fjerdeplass eller? 🫣 synes jo kjæresteparet er mye flinkere. De mangler bare litt på styling 

Skrevet

Liker så godt Catrine som programleder, men er litt lei av «hei gjengen», lykke til, gjengen»… 

• Liker 3
Skrevet

Altså, vinkelsliper 🫣

• Liker 4
Skrevet
lin skrev (4 timer siden):

Liker så godt Catrine som programleder, men er litt lei av «hei gjengen», lykke til, gjengen»… 

Det blir Moholt fremover, så da blir det nye ting. 

Skrevet

Selv om Frida sier det bare er slik de kommuniserer, så er det utrolig slitsomt å høre på den kjeklinga de to i mellom.. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
seigostepop skrev (3 timer siden):

Selv om Frida sier det bare er slik de kommuniserer, så er det utrolig slitsomt å høre på den kjeklinga de to i mellom.. 

Liker de godt selv om de krangler. Det viser jo bare at de er trygge på hverandre og tør å være seg selv, også foran kamera. Mannen til Marianne var også et friskt pust og selv om han tydelig har snekret før virker han også ekte 👏👏

• Liker 3
Skrevet
seigostepop skrev (3 timer siden):

Slitsomt å høre på ja og hun mener jævlig mye til å ikke kunne noe som helst. Jeg forstår veldig godt at han blir sur på henne.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjenner jeg ikke er i det positive hjørnet i kveld; ikke bare er Frida slitsom og irriterende, Otilie høres ut som ei skrålete tenåringsjente som prøver å tøffe seg ved å snakke høylytt og være tøff i kjeften. Umoden dame.

• Liker 6
Skrevet
Kikkane skrev (24 minutter siden):

Liker de godt selv om de krangler. Det viser jo bare at de er trygge på hverandre og tør å være seg selv, også foran kamera. Mannen til Marianne var også et friskt pust og selv om han tydelig har snekret før virker han også ekte 👏👏

Jeg liker samboeren/mannen til Marianne kjempegodt. ❤️ Så behagelig, rolig type og virker veldig flink. De er et fint par! Kunne nesten ønske hun hadde tatt med seg ham isteden. 🤭

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...