Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Det her er et usedvanlig teit spørsmål, men noe som kom opp i en diskusjon og som jeg ikke kan finne svaret på. Mener at jeg har lest hvor mange ganger vi mennesker promper i løpet av et døgn. Det er så mye snakk om menn som promper i tide og utide, men det er jo damer som gjør det og, og alle promper vi om natta. Det jeg lurer på er da om noen vet hvor mange ganger vi mennesker promper i løpet av et døgn? Sånn sirkus...
Amanlis Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Det var et dyyyyypt spøsmål synes jeg, og jeg skal ut i fra mine erfaringer svare å godt jeg kan... Hva definerer du som promping? Leste en gang, at løpet av en dag slipper man ut luft nok til å fylle en ballong, det er innkludert luften som kommer ut hver gang du f eks setter deg ned.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Øhh... man slipper da ikke ut luft uten at man merker det. I såfall har man meget slapp fisering.
Gjest Jalileh Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Sist gang jeg tok tellinga så prompa jeg 79 ganger i løpet av et døgn. Rekken min er på 100... Endret 14. mars 2006 av Seniorita_
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Sist gang jeg tok tellinga så prompa jeg 79 ganger i løpet av et døgn. ← Du lå våken hele natten for å telle. det er innkludert luften som kommer ut hver gang du f eks setter deg ned. gjør man det uten at man merker det? Syntes det hørtes litt rart ut...
Latee Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Hørte på Oprah at man fiser i igjennmstitt 20 ganger om dagen...
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Du lå våken hele natten for å telle. ← Nei, men jeg har nemlig gjort om skrittellern min til en prompeteller.
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Nei, men jeg har nemlig gjort om skrittellern min til en prompeteller. ← hehe.... smart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå