Lidhun Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Er det noen som har tips om løpeapp som faktisk er gratis i bruk, som ikke bare har free trial eller at man bare får brukt en brøkdel av funksjonaliteten uten å måtte betale? Jeg har tidligere hatt en, men plutselig etter flere år, ble den betalt versjon. Det jeg trenger er en som registrerer løpt lengde, tid og fart samt høydemeter. Jeg har ikke klokke, så den trenger ikke kunne fungere mot en pulsklokke. 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Strava? Funker selv om noe krever betaling…. Anonymkode: dde94...297 3
Lidhun Skrevet 6. mai Forfatter #3 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Strava? Funker selv om noe krever betaling…. Anonymkode: dde94...297 Jeg testet den, men fikk opp beskjed om betaling veldig fort. Så virket ikke som jeg fikk tilgang til noe etterpå, uten å starte abonnement. Men skal teste den på nytt og se, kan være det var en del av loggen man ikke fikk tilgang til uten å betale. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai På Strava har du tilgang til det du ønsker uten å betale noe. Anonymkode: 6abb5...a10 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Lidhun skrev (På 6.5.2025 den 7.09): Jeg testet den, men fikk opp beskjed om betaling veldig fort. Så virket ikke som jeg fikk tilgang til noe etterpå, uten å starte abonnement. Men skal teste den på nytt og se, kan være det var en del av loggen man ikke fikk tilgang til uten å betale. Takk for svar Jeg har løpt litt sammen med en gjeng der noen av oss har Strava-abonnement, og andre bruker gratisversjonen. Om du bruker den gratis får du nok spørsmål jevnlig om du har lyst til å abonnere og få flere funksjoner (det er jo slik de tjener penger), men du kan fint avslå og gå videre med gratisutgaven. En av løpevennene mine har brukt den gratis et par år nå. I tillegg til at du går glipp av flere funksjoner kan du også oppleve at det tar litt lenger tid før Strava oppdaterer seg med data fra en evt. pulsklokke, og før venner/kontakter ser økten din i appen sin. Det virker som oppdateringene går raskere for oss som har abonnement. Men du må i så fall vente kanskje 10-15 minutter, ikke flere timer. Anonymkode: 0778f...5ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå