Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at du dater en mann du liker godt, og han sier han liker deg, men det er tydelig at du er mer «på» enn han er følelsesmessig. Hvor mange dater gidder du å gå på dersom han sier han «bruker lang tid på å få følelser for noen…)? Og at han vil se hvordan det utvikler seg. Vi har ikke hatt sex. Han er utydelig på når han ønsker å treffes igjen og han er fortsatt på Tinder….

Anonymkode: b7093...54c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke kastet min tid bort på noen som fortsatt var på Tinder. Det er det samme som å si at jeg bare fordriver tiden min med deg til noe bedre dukker opp..

Følelser my ass! 😂 Han manipulerer deg.

Ser du ikke det?

Anonymkode: 793a4...47a

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt ham maks 1-2 mnd av livet mitt 

Anonymkode: 62c7c...e94

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke fått nok svar i de andre trådene dine?

Anonymkode: 3a889...e0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt han null dater... Spiller ingen rolle hvor godt jeg hadde likt han.

Anonymkode: 793a4...47a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Neh, bare å droppe. Han holder deg på gress, mens han ser etter noe bedre.

Anonymkode: 22f3c...9ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke gi menn «som ikke får følelser fort» en sjanse i det hele tatt. 

De er følesesmessig avstumpet.

Anonymkode: c4d31...b9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sett at du dater en mann du liker godt, og han sier han liker deg, men det er tydelig at du er mer «på» enn han er følelsesmessig. Hvor mange dater gidder du å gå på dersom han sier han «bruker lang tid på å få følelser for noen…)? Og at han vil se hvordan det utvikler seg. Vi har ikke hatt sex. Han er utydelig på når han ønsker å treffes igjen og han er fortsatt på Tinder….

Hvis han er på Tinder da er det vel bare å kutte han ut. 

Anonymkode: 44f52...409

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det med utydelig og fortsatt på tinder har jeg ikke vært fan av, bruker ikke tinder selv.

Men man er jo ukjente for hverandre når man møtes på det viset så har forståelse for at det tar tid å bli kjennt.

Men om det ikke er noe der, for det kan jo også være sannheten. Hadde nok vært litt skuffet om jeg likte han, at det ikke er så romantisk som jeg kunne tenkt at det var. Hadde det ikke vært noen andre menn kan jeg ha latt han være i livet sånn om det skulle brygge noe der, men sikkert ikke direkte datet han, heller bare hatt han som venn.

Anonymkode: b84aa...737

Skrevet

Hadde sagt til ham 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hadde nok sagt at jeg ikke føler at du er så veldig interessert, så jeg blir litt usikker på deg. Dessuten hvis vi to skal fortsette å treffes, så forventer jeg at vi fokuserer på oss to og at vi da ikke er på Tinder lenger. Hva tenker du om det?

Hvis han da sier at han vil fortsette å være på Tinder og samtidig treffes og se, så ville jeg ganske sikkert sagt til ham at da vil jeg heller avslutte kontakt med deg, for det er for useriøst for meg.

Før første date synes jeg det er naturlig og greit å fortsette å være på Tinder. Men avtaler vi å treffes igjen etter første date, da synes jeg man kutter ut Tinder.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke svarene du ville ha her og åpner enda en tråd om dette mennesket?
Høres ut som det er et klokt valg av han å sitte der en god stund til😅

Anonymkode: 54a0c...a51

• Liker 2
Skrevet

jeg tenker jo det er han som lar deg sitte på gjerdet, og ikke omvendt.

Jeg hadde avsluttet det, og sagt at dette gadd jeg ikke å bruke mer tid og krefter på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 20.47):

Dere har ikke hatt sex og du venter at han skal være skikkelig på følelsesmessig? Han har absolutt null grunn til å slette tinder eller ha noen følelse av forpliktelse til deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo du som sitter på gjerdet...? 

Anonymkode: 77c6f...72d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 minutt siden):

Dere har ikke hatt sex og du venter at han skal være skikkelig på følelsesmessig? Han har absolutt null grunn til å slette tinder eller ha noen følelse av forpliktelse til deg.

Mannen var veldig på der med en gang. Ingen tvil på om at han var på følelsesmessig. Og at det var mye viktigere enn det fysiske. 

Det er 20 lykkelige år siden nå. 

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (17 minutter siden):

Alle har ikke egenskapen å være på følelsesmessig, dermed bør ingen ha sex i tro om at det skal være noe der, hvorfor skal man?

Man ligger ikke med noen for at de skal bli noen, man ligger med dem som allerede er den du trives med.

Hborfor skal jeg ligge med en mann som ikke kan forplikte seg til meg? 

Det er å rævkjøre eget liv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle har ikke egenskapen å være på følelsesmessig, dermed bør ingen ha sex i tro om at det skal være noe der, hvorfor skal man?

Man ligger ikke med noen for at de skal bli noen, man ligger med dem som allerede er den du trives med.

Hborfor skal jeg ligge med en mann som ikke kan forplikte seg til meg? 

Det er å rævkjøre eget liv.

Menn har ingen grunn til å forplikte seg til noen som ikke oppfyller hans seksuelle behov. Da burde han se et annet sted.

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (Akkurat nå):

Menn har ingen grunn til å forplikte seg til noen som ikke oppfyller hans seksuelle behov. Da burde han se et annet sted.

Som i at man som mann henger på singelliv-forumet på et kvinneforum midt på arbeidsdagen? 

Tror ikke det får deg så mye lengre 😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som i at man som mann henger på singelliv-forumet på et kvinneforum midt på arbeidsdagen? 

Tror ikke det får deg så mye lengre 😂

Kontorjobb . Jeg er omringet av kvinner og har dermed langt mer effektiv produksjon enn de andre på teamet. Med likt ansvar har jeg rett og slett veldig mye fritid. Kompenserer for dette til en viss grad med at jeg også løser oppgaver mine kvinnelige kollegaer er ansvarlig for, men det er grense på hvor mye jeg kan stjele av arbeid fra dem. Som mann burde jeg fått en mer komplisert eller krevende stilling, og jeg skal argumentere med det på neste møte med sjefen.

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (8 minutter siden):

Å det gjør noen, deriblandt deg. Menn for meg derimot, de er trygge og søker kanskje selv trygghet og nærhet. 

Å det er kvinner for deg som ikke liker min type mann, men deg.

Greit er det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...