AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Hvilke hunderaser er milde og myke? Anonymkode: d9acc...78e
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Jeg har en mellompuddel, og jeg tror han svarer til den beskrivelsen. Er liksom bare god. Har aldri sett tegn til aggresjon mot verken mennesker eller andre hunder. Om noe er han kanskje litt vel forsiktig av seg, men ikke på den måten at han er nevrotisk og utagerer på det. Jeg tuller noen ganger med at han er en levende kosebamse Anonymkode: 69229...5ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Enig med tråden over. Jeg har hatt forskjellige typer pudler hele livet og de er rett og slett fantastiske hunder. Sosiale, lette å trene og svært imøtekommende. Anonymkode: cb133...971 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Bearded collien er ganske mild 🥰 Anonymkode: 338e4...a4e
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai alle hunder er rovdyr. Og noen uansett rase, særlig de minste blir som regel nervøse gneldrebikkjer. men det er også pga eierene som ikke har peiling på hund. Uansett rase så handler det også om individuelle forskjeller: Hvordan er mor og far? Hvordan ser stamtavlen ut? + at det uansett er individulle forskjeller innad i kullet. Anonymkode: 5b2c4...7c9 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Beagle - mild og myk, men utrolig sta. Anonymkode: 3a232...ace
mommyaka Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Vi har portugisisk vannhund...eller portugisisk sofa hund he he... tøffel..
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bearded collien er ganske mild 🥰 Anonymkode: 338e4...a4e Er brukshund som krever mye. Anonymkode: e642c...fd2 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai Whippet og andre mynder har milde vesener. Veldig knyttet til familien, og veldig bedagelige. Jeg liker også pudler, men har da sett mange av de med atfersproblemer. Alle hunder kan få det. Anonymkode: 44744...e5a 4 1 1
Tabris Skrevet 6. mai #11 Skrevet 6. mai Spaniels og retrievere er som regel milde og myke. Men har masse energi. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Skrevet 6. mai Boarder Collie er arbeidshunder. Har møtt flere aggressive gjeterhunder i sentrum av byen her, de er sikkert understimulert og agerer på det. Puddel er heller ingen garanti, det er en svært aggressiv puddel med i «Bølle til bestevenn» på nrk nå. Anonymkode: f4e73...afd 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Boarder Collie er arbeidshunder. Har møtt flere aggressive gjeterhunder i sentrum av byen her, de er sikkert understimulert og agerer på det. Puddel er heller ingen garanti, det er en svært aggressiv puddel med i «Bølle til bestevenn» på nrk nå. Anonymkode: f4e73...afd Bearded collie som er nevnt over er noe helt annet enn bc. Anonymkode: 1ed87...997 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai #15 Skrevet 6. mai Det finnes vel ikke noe mildere og en Whippet. Gir like mye kjærlighet og ømhet som de får. Anonymkode: 9226d...392 3 1 1
Ryvita Skrevet 6. mai #16 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvilke hunderaser er milde og myke? Anonymkode: d9acc...78e Hvilke egenskaper i hunden ønsker du, og viktigere: hva ønsker du ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #18 Skrevet 6. mai Mange av myndene er milde og kosete hunder. Ellers er jeg enig i puddelen er en enkel og mild hund, samtidig som den er smart og lettlært. Anonymkode: edeeb...045 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er brukshund som krever mye. Anonymkode: e642c...fd2 Anonymkode: e642c...fd2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai Jeg vil nok plassere min Lagotto i kategorien mild og myk, en sensibel og følsom hund. Lett å trene, smart, krever endel fysisk og mental stimuli, mer enn jeg hadde forventa kanskje. Kan være veldig sta, men ikke dominerende eller aggressiv. Anonymkode: 25ba9...e72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå