AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Fikk denne meldingen iløpet av helga ( 2 dager siden). Når man får denne meldingen er det en slags pekepinne på når jeg kan forvente utbetaling? Av erfaring, har folk fått ut raskt etter meldingen? Når kan jeg forvente utbetaling? Anonymkode: af969...609
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk denne meldingen iløpet av helga ( 2 dager siden). Når man får denne meldingen er det en slags pekepinne på når jeg kan forvente utbetaling? Av erfaring, har folk fått ut raskt etter meldingen? Når kan jeg forvente utbetaling? Anonymkode: af969...609 Jeg fikk utbetaling FØR beløpet stod på den siden, så ja Anonymkode: 16919...e8f
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Har du noen trekk fra innkrevingsentralen som har ligget å ventet? Ser ut som de ikke har betalt ut noe.... Jeg fikk pengene før/samtidig som meldingen kom.. Anonymkode: 5bd17...cc8
maverick22 Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du noen trekk fra innkrevingsentralen som har ligget å ventet? Ser ut som de ikke har betalt ut noe.... Jeg fikk pengene før/samtidig som meldingen kom.. Anonymkode: 5bd17...cc8 Nei har ingenting fra innkrevingssentralen. Ah merkelig...
micromaya Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Har lest her inne at de visstnok kun utbetaler på onsdager, så vil tippe du får dem nå på onsdag 3
maverick22 Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Takk for svar, satser på det, er minimalt med tidsestimat man får beskrevet inne på skattemeldinga 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Jeg fikk opp denne meldingen noen dager før utbetaling. Fikk de utbetalt den første onsdagen etter at meldingen kom. hvis du trykker på utbetalinger istedenfor tilgodebeløp, står det noe der da? Hos meg dukket det opp en dato der 1-2 dager før jeg fikk de utbetalt. Anonymkode: 5f20d...366 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai micromaya skrev (2 timer siden): Har lest her inne at de visstnok kun utbetaler på onsdager, så vil tippe du får dem nå på onsdag Det stemmer nok, jeg og alle jeg kjenner fikk på en onsdag. Jeg leste det her og måtte sjekke 😅 Anonymkode: 16919...e8f 4
maverick22 Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg fikk opp denne meldingen noen dager før utbetaling. Fikk de utbetalt den første onsdagen etter at meldingen kom. hvis du trykker på utbetalinger istedenfor tilgodebeløp, står det noe der da? Hos meg dukket det opp en dato der 1-2 dager før jeg fikk de utbetalt. Anonymkode: 5f20d...366 Da dukket det opp! 07.05.25 er visst utbetaling😊
maverick22 Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det stemmer nok, jeg og alle jeg kjenner fikk på en onsdag. Jeg leste det her og måtte sjekke 😅 Anonymkode: 16919...e8f Haha! Står nå 07.05.25, så Onsdag ja😂 Da lukkes tråden her 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai maverick22 skrev (2 timer siden): Takk for svar, satser på det, er minimalt med tidsestimat man får beskrevet inne på skattemeldinga 😊 Hvis du får trekk, vil du gå motregning ved midnatt samme dag pengene kommer.. Anonymkode: 25439...fef
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du får trekk, vil du gå motregning ved midnatt samme dag pengene kommer.. Anonymkode: 25439...fef Men nå har ikke ts noen trekk så da er jo ikke dette relevant for henne. Anonymkode: 5f20d...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå