Gå til innhold

hvor mange orgasmer er vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke et tall som er fasit på hva som er normalt. Store variasjoner.

Selv er jeg helt ferdig etter 1. All lyst forsvinner som dugg for solen sekunder etter orgasme.

Anonymkode: aa8f9...349

Min rekord er ca 60 orgasmer på 35 timer. Så ja, nyansene er store☺️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Kvinner sier ofte at sex er deilig uten orgasmer, men jeg klarer ikke å skjønne dette. For det er jo orgasmer, som forløser hormonene som gir lykkefølelse.. Og hva er deiligere enn en orgasme? jo.. en orgasme til😅

For meg så er egen orgasme ganske så uviktig når jeg har sex. Min store motivasjon og det som driver meg seksuelt, er min partners nytelse.

Når hun er tilfredstilt, så er sexen gjerne over for min del, helt uavhengig av om jeg har hatt orgasme eller ikke. Jeg kan knapt huske at jeg noen gang har initiert sex «bare fordi» jeg vil komme/få orgasme. Når jeg initierer sex, så er det fordi jeg vil oppleve min partners nytelse.

Heldig heldig heldigvis, så har jeg en partner som har en ganske annerledes seksuell fungering en meg. Hun elsker at hun kun kan ha fokus på egen nytelse. Hun digger å kunne være «ego» i senga. Sånn sett utfyller vi hverandre og er fullt kompatible.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer vel veldig. Opplevd alt fra tosifret til de som aldri har opplevd orgasme. Nåværende kjæreste er vel litt som en stereotypisk mann der, helt slått ut etter en orgasme😅

Anonymkode: 3b011...bcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det varierer vel veldig. Opplevd alt fra tosifret til de som aldri har opplevd orgasme. Nåværende kjæreste er vel litt som en stereotypisk mann der, helt slått ut etter en orgasme😅

Anonymkode: 3b011...bcf

Jeg får så det holder, kjæresten vet å holde på i mange timer 🫶

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 21.51):

Ingen fasit på det. 

Her kan han komme flere ganger enn meg, så sant vi ikke snakker rene vaginalorgasmer. Med stimuli på ytre del av klitoris, klarer jeg som regel bare en. Det hender han klarer å gi meg to til tre.

Er velsignet med en forrykende potens, så den er alltid klar 😁

Anonymkode: 65e9e...1bd

Hva pokker? Snakker vi om flere orgasmer i løpet av flere timer, eller multiorgasmer? Tror neppe mannen får flere orgasmer av gangen.

Anonymkode: b2446...634

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva pokker? Snakker vi om flere orgasmer i løpet av flere timer, eller multiorgasmer? Tror neppe mannen får flere orgasmer av gangen.

Anonymkode: b2446...634

Både kvinner og menn kan få multiorgasmer😃 Menn kan og få flere og tildels mange orgasmer, på lik linje som kvinner kan det.😅

Skrevet
sicario skrev (6 timer siden):

For meg så er egen orgasme ganske så uviktig når jeg har sex. Min store motivasjon og det som driver meg seksuelt, er min partners nytelse.

Når hun er tilfredstilt, så er sexen gjerne over for min del, helt uavhengig av om jeg har hatt orgasme eller ikke. Jeg kan knapt huske at jeg noen gang har initiert sex «bare fordi» jeg vil komme/få orgasme. Når jeg initierer sex, så er det fordi jeg vil oppleve min partners nytelse.

Heldig heldig heldigvis, så har jeg en partner som har en ganske annerledes seksuell fungering en meg. Hun elsker at hun kun kan ha fokus på egen nytelse. Hun digger å kunne være «ego» i senga. Sånn sett utfyller vi hverandre og er fullt kompatible.

Jeg synes det er manndig å tilfredstille dama først👏Men jeg trenger ei avslutning, ellers blir jeg litt snort🤭

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...