AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hei. Har hatt litt vondt i tannkjøttet rett over den ene hjørnetanna i sirka 1 uke nå, gjør også litt vondt på andre sia. Er mest vondt når jeg pusser og selve tanna er ikke vond. Sluttet å snuse for et par uker siden og byttet det ut med nikotinfri. Jeg pusser godt 2 ganger om dagen og sover med bittskinne. Er det noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 8393d...24d
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Du må til tannlegen. Betennelse er ikke bra for kroppen. Anonymkode: ed7a8...a44 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Har hatt litt vondt i tannkjøttet rett over den ene hjørnetanna i sirka 1 uke nå, gjør også litt vondt på andre sia. Er mest vondt når jeg pusser og selve tanna er ikke vond. Sluttet å snuse for et par uker siden og byttet det ut med nikotinfri. Jeg pusser godt 2 ganger om dagen og sover med bittskinne. Er det noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 8393d...24d Du har jo stilt diagnosen selv, og trenger hjelp fra tannlege! Anonymkode: 05793...478 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Det kan være alt fra en vestengelske i rota som krever rotfylling til at tannkjøttet har trekt seg litt opp på tabba og det du føler er sensitiv tannemalje til betent tannkjøtt av helt andre årsaker. Tannlege vil hjelpe deg, vi på kg kan ikke hjelpe deg 😅 Anonymkode: 3757b...001
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Kan være irritert fordi du ikke har rengjort ordentlig/brukt tanntråd. Det kan være andre ting. Du går til tannlegen, enkelt og greit. Anonymkode: a697b...a86
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei. Har hatt litt vondt i tannkjøttet rett over den ene hjørnetanna i sirka 1 uke nå, gjør også litt vondt på andre sia. Er mest vondt når jeg pusser og selve tanna er ikke vond. Sluttet å snuse for et par uker siden og byttet det ut med nikotinfri. Jeg pusser godt 2 ganger om dagen og sover med bittskinne. Er det noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 8393d...24d Er du at du har betennelse? Det kan være at du har en pusseskade, at tannkjøttet har dratt seg litt tilbake pga litt hard tannpuss over tid og det kan skape smerter fordi tannhalsen blir litt mye eksponert der og der er det følsomt. Anonymkode: 2f0ea...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå