AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hei, I dag kokte det litt over for min del. Har lenge vært en person som følger flere av av de populære influenserne, men har bestemt meg for å unfollowe alle denne uka. Tror jeg innså i dag hvor mye det påvirker å se influensere få tilsendt gratis ting i posten og å kunne få betalt mer enn en sykepleier ved å snappe hverdagen sin. Har rett og slett gått litt på psyken løs for min del, da jeg innser at jeg sammenligner livet mitt med flere av de uten at jeg tenker over det. Synes det er ganske hardt å leve det «vanlige» livet med utfordringer med å betale regninger og gå på jobb - mens man ser at influensere kan reise fritt hvor de vil. Tror det bare gikk skikkelig opp for meg at jeg jo gir penger til de ved å følge de. Er det noen andre som føler på det samme? Og har du valgt å aktivt valgt å unfollowe? Anonymkode: d3904...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg følte på det samme, men jeg gjorde motsatt: jeg begynte å poste selv. På tiktok da, jeg bruker ikke snap så mye, men jeg har skjønt at det kanskje er mer penger å hente der. Men det føles mye bedre allerede, noe rart skjedde når jeg begynte å poste, for jeg har alltid vært så redd for hva andre skal tenke... Men nå gir jeg plutselig faen. Og da tør jeg være meg selv og poste om meg og livet litt, og vipps så dukker mulighetene opp som perler på en snor. Anonymkode: 6a02f...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå