AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Jeg er bedt i konfirmasjonen til sønnen til min barndomsvenninne Jeg kan dessverre ikke komme denne gangen. Hvor mye har du gitt i gave? Jeg er alenemor til 3 med dårlig råd,. Anonymkode: 80ae7...6e3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Hvis dere har en del kontakt tenker jeg 300 til 1000kr ut fra hva du har mulighet til Anonymkode: 88de7...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Hvis du ikke er en viktig person for tenåringen ville jeg kun gitt en symbolsk gave, du skal jo heller ikke gå. Min bestevenninne ga jeg 1000 kroner (til barnet når det sto til konfirmasjon for 10 år siden) men det er en viktig relasjon for meg og jeg har ikke så mange jeg blir invitert i konfirmasjon. Anonymkode: 2c9f2...0ea
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Ingenting siden du har dårlig råd! Anonymkode: 0e67a...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville gitt 500,- Anonymkode: db836...87b Ts har dårlig råd, da gir man ikke så mye, spesielt når man IKKE kan gå i konfirmasjonen! Anonymkode: 0e67a...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er bedt i konfirmasjonen til sønnen til min barndomsvenninne Jeg kan dessverre ikke komme denne gangen. Hvor mye har du gitt i gave? Jeg er alenemor til 3 med dårlig råd,. Anonymkode: 80ae7...6e3 dette gir jeg til de forskjellige egen barn : sparepenger fra fødsel som de ikke kan åpne før 20 år og en liten ting ved siden av nevøer /nieser : 1000-1500kr gudbarn : 500-1000 kr venners barn : 200-300 kr venner av mine barn : bestevenn 500 , de andre 200-300kr Anonymkode: bddcc...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå