AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #21 Skrevet 5. mai 2025 Psykolog, trives greit, men er alltid utslitt mentalt og får aldri tatt skikkelig ferie. Anonymkode: 91d28...59c 1
Snok1 Skrevet 5. mai 2025 #22 Skrevet 5. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Styremedlem i en bedrift. Litt usikker på om jeg trives. Har bare vært det diden 1.01. Anonymkode: 4477b...e5e Å være styremedlem er vel et verv? Har du ett styreverv og lever av det? Det må være en stor virksomhet som gir god kompensasjon?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #24 Skrevet 5. mai 2025 Også seniorrådgiver i staten, trives sånn passe. Anonymkode: 16cb2...e73
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #25 Skrevet 5. mai 2025 Frilans musiker. Trives med å spille musikk med fine folk. Møkkalei buss, tog, bil, fly, hotell.... osv... alt i alt... trives vel passe greit, men ser for meg et annet liv om ikke alt for mange år. Har heldigvis en annen utdanning, så jeg kan skifte beite når jeg ønsker. Anonymkode: a6c64...c2c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #26 Skrevet 5. mai 2025 Har permisjon fra studiet mitt. Er utålmodig etter å begynne igjen. Har ikke mulighet til å jobbe nå. Anonymkode: 8daec...f82
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #27 Skrevet 5. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Frilans musiker. Trives med å spille musikk med fine folk. Møkkalei buss, tog, bil, fly, hotell.... osv... alt i alt... trives vel passe greit, men ser for meg et annet liv om ikke alt for mange år. Har heldigvis en annen utdanning, så jeg kan skifte beite når jeg ønsker. Anonymkode: a6c64...c2c Mange rådvinshorny tanter som åler seg frempå pianoet ditt mens det står knu.. meg i panna? Anonymkode: 8a48b...907
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #28 Skrevet 5. mai 2025 jeg jobber som systemansvarlig innen it og trives godt med jobben og de jeg jobber sammen med. Anonymkode: 50adc...400
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #29 Skrevet 5. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange rådvinshorny tanter som åler seg frempå pianoet ditt mens det står knu.. meg i panna? Anonymkode: 8a48b...907 Lite av det heldigvis. Spiller ikke på steder eller tider hvor fyll er særlig utbredt. Dessuten er jeg for dårlig på piano til å ha det som levebrød 😅 Anonymkode: a6c64...c2c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #30 Skrevet 5. mai 2025 Bonde med korn og potet. Ingen dyr. Trives for det meste med det fordi det er veldig variert og utfordrende. Må jo kunne litt om det meste, fra maskinkjøring og sveising, til kjemi, biologi, IT, økonomi, HMS, miljø, personalledelse og sikkert enda mer jeg har glemt. Det er dessverre høy risiko og ikke veldig god fortjeneste, så det er alltid spennende om jeg har penger til alle som skal ha penger. I disse dager graver jeg ned nesten 2 millioner kroner i bakken i form av såvarer og gjødsel og så må jeg bare håpe på at værgudene er med meg og at jeg klarer stelle alt i løpet av sommeren, slik at det blir en avling med en salgbar kvalitet som jeg kan tjene penger på. Vanskelig å planlegge og spare til f.eks. ferie. Hele fondssparingen på nesten en mill røyk da gjødselprisene gikk så veldig opp for et par år siden, og jeg har ikke klart å spare opp noe av det igjen. Angående ferie er det veldig klønete å være bonde som er gift med en lærer, for når hun har langfri om sommeren, er det den travleste tida for meg, og motsatt om vinteren, hvor jeg har mye avspasering etter mange lange dager i sommerhalvåret, mens det er fullt trøkk på skolen. Det hender jeg skulle ønske meg en vanlig jobb med fri hver kveld og hver helg, og sommerferie og fri på inneklemte dager. Anonymkode: c85d2...248 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2025 #31 Skrevet 5. mai 2025 Barnehage,slitsomt og dårlig lønn. Anonymkode: 2b0a9...bf5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #32 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 16.55): Hva jobber du med? Trives du på jobben din? Anonymkode: c0a2c...598 Jobber med systemutvikling innen IT, i sammenheng med offentlige anskaffelser og drift. Ja, jeg trives, men en ny og usikker leder gjør jobben noe mer vanskelig enn før. Har jobbet med dette i noen tiår, så skal nok ri ut denne stormen og, men det er kjedelig å måtte tilpasse arbeidsdagen grunnet en leder som aldri har ledet noe før. Anonymkode: e6c1c...adb
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #33 Skrevet 13. mai 2025 Utdannet adjunkt, men jobber administrativt på et universitet. Trives godt med å ha eget kontor og jobbe selvstendig, men samtidig ha gode kollegaer lett tilgjengelig. Fleksibel arbeidstid er også bra. Det negative er alle som driver med "ordonani" i møter. Jeg hater møter. Bortkastet tid og energi. Er også frustrert over gamle saksbehandlingssystemer og systemer som ikke snakker sammen. Akkurat i dag er jeg kjempeirritert på en professor som ikke har lest det jeg har skrevet 2-3 ganger. Tidsfrister er ergo ikke overholdt, og nå er det bare STYR (merarbeid på meg og en skadelidende 3. part). Aaaarrrgh! Anonymkode: e2592...24d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #34 Skrevet 13. mai 2025 Bygger og drifter nettsider (og lignende oppgaver) i en landsdekkende bedrift. Anonymkode: 2a356...32c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #35 Skrevet 14. mai 2025 Snok1 skrev (På 5.5.2025 den 7.01): Å være styremedlem er vel et verv? Har du ett styreverv og lever av det? Det må være en stor virksomhet som gir god kompensasjon? eller en familibedrift, hvor pappa har sagt det er en viktig jobb Anonymkode: 904fc...169
Snok1 Skrevet 14. mai 2025 #36 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): eller en familibedrift, hvor pappa har sagt det er en viktig jobb Anonymkode: 904fc...169 Jeg spurte fordi jeg var oppriktig nysgjerrig, men det kom visst ikke et svar.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #37 Skrevet 14. mai 2025 Jobber i Hjemmetjenesten i Oslo kommune som sykepleier. Begynte i år, så jeg er ganske ny. Det som er positivt er at jeg får mye gratis trim, går masse i trapper og går ofte til og fra når vi har gåliste. Slipper å sitte ned på rompa. Men klart det er utfordrende og mange kjipe arbeidsoppgaver også. Ingen dans på roser. Så trivsel på en skala fra 1-10: Ca. 6. miljøet er to-delt, mange fantastiske kolleger, men også noen kjipe. Anonymkode: 65205...89e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #38 Skrevet 14. mai 2025 Kundeserviceansvarlig. Trives egentlig godt, fleksibel arbeidsdag, varierte oppgaver og kjekke kolleger Anonymkode: 80dbe...874
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #39 Skrevet 15. mai 2025 Helsevesenet og jeg må desverre innrømme at jeg er drittlei. Jeg har mistet piffen. Jeg føler ikke lenger den genuine gleden og omsorgen jeg gjorde de første årene. Aner ikke hva som har skjedd med meg, men jeg tenker det er best å skifte beite da. Når jeg ikke lenger har det i sjelen og hjertet. Jeg gjør det jeg skal. Brukerene lider ingen nød, men jeg føler ikke lenger at jeg er med, med hele meg og det er trist synes jeg. Anonymkode: 87010...89d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #40 Skrevet 21. mai 2025 Barnehagelærer. Trivsel blant personal er greit, men er dritt lei. Null motivasjon, og leter hver dag etter ny jobb. Anonymkode: 66365...8fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå