AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hva jobber du med? Trives du på jobben din? Anonymkode: c0a2c...598
MarianneE Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Assisterende butikksjef i klesbutikk. Trives veldig godt, gode kolleger og liker å gi kunder mulighet til å føle seg bra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Kontaktlærer på ungdomsskolen, ja, jeg trives Anonymkode: d6bf6...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Styremedlem i en bedrift. Litt usikker på om jeg trives. Har bare vært det diden 1.01. Anonymkode: 4477b...e5e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Jobber ikke. Hater livet mitt. Anonymkode: 8a48b...907 2
Phoenix Heart Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Helsefagarbeider i hjemmesykepleien. Trives veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Erfaringskonsulent og jobber som miljøarbeider innenfor rus og psykisk helse. Ja jeg trives veldig. Gleder meg til å gå på jobb, har gode kolleger og trives godt med brukergruppen. Inspirerende og meningsfull jobb. Anonymkode: 4171b...0e7
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai Kontaktlærer småskolen, adjunkt med tilleggsutdanning. Trives, men er til tider lei. Har veldig gode kollegaer, men merker at mange av elevene har «curling-foreldre». Tiden har forandret seg. Anonymkode: a6c60...420
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai Avdelingsleder barneskole. Trives godt Anonymkode: 58e64...033
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai Flyktningkonsukent i kommune, jobber med bosetting, opplæring, praksis og kvalifisering for jobb. Trives veldig godt, det er aldri to like dager. Jobben påvirkes av verdenssituasjonen og politikken i kommunen og i Norge, så vi vet aldri hvordan ting ser ut om noen måneder. Har fått mange, flotte kollegaer de siste årene. Anonymkode: e6a32...c08
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Barnevernkonsulent. Trives i blant, men blir utbrent og skadet av jobben og tenker å bytte. Anonymkode: 64bb8...07a
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai Sjømann. Trivsel er for potteplanter. Anonymkode: 4acfe...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai Doktorgradsstipendiat. Trives godt på jobb Anonymkode: 002a6...9db
AnonymBruker Skrevet 4. mai #15 Skrevet 4. mai Jeg er nattsykepleier på helsehus. Trives veldig godt. Anonymkode: 53130...2b8
Danseskjørt Skrevet 4. mai #16 Skrevet 4. mai MarianneE skrev (6 timer siden): Assisterende butikksjef i klesbutikk. Trives veldig godt, gode kolleger og liker å gi kunder mulighet til å føle seg bra. Hvordan er lønnen?
AnonymBruker Skrevet 4. mai #17 Skrevet 4. mai Sykepleier på sykehus. Trives ok, kommer an på hvilke folk som er på vakt. Er noen som ødelegger miljøet og driver syforening fremfor å faktisk jobbe. Anonymkode: 1f1dc...049 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #18 Skrevet 4. mai Saksbehandler i liten kommune. Trives godt på jobben, med kolleger, sjefen, fleksitid og mulighet for hjemmekontor. Trives ikke med arbeidsoppgaver, syns de er kjedelige. Jobber med byggesak. Anonymkode: 70aec...cbe
SPOCA Skrevet 4. mai #19 Skrevet 4. mai Jeg er kontaktlærer i småskolen. Jeg elsker jobben min, trives kjempegodt! 1
MarianneE Skrevet 5. mai #20 Skrevet 5. mai Danseskjørt skrev (6 timer siden): Hvordan er lønnen? Har lønn etter tariff, men du blir ikke akkurat rik av å jobbe i butikk for å si det sånn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå