AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Til dere som hadde førstefødte i seteleie som ikke snudde seg til fødsel, har dere hatt baby i seteleie i påfølgende svangerskap også? Eller trenger det ikke å ha noen sammenheng? Anonymkode: 03cbc...596
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Min første lå i seteleie og andre i hodeleie. Fikk inntrykk av at med mindre det var noe spesielt (form på livmor eller lignede) så var det stort sett tilfeldig. Anonymkode: e90b2...c2e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Mine lå begge i seteleie, men jeg har hjerteformet livmor, som nok gjorde det vanskeligere for dem å snu seg på slutten av svangerskapet. Anonymkode: c2264...ed2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Første snudde seg bare dager før fødsel, sete har derfor vært tema i dette svangerskapet også. Jordmor sa til meg at enkelte kvinner har strukturer i kroppen eller i livmor som gjør det mest naturlig for barnet å feste seg i seteleie, men at det er sjeldent. Dermed betyr vel det at det for de aller fleste ikke er en sammenheng. Vil tro de det gjelder får vite det på første! Anonymkode: 51868...75c
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai sete med nr 1, ikke nr 2 eller 3. Anonymkode: 35e96...eb9
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Første lå i seteleie. Andre lå i seteleie til uke 36, da snudde hun seg selv. Gjorde ikke noe spesielt for at hun skulle gjøre det. Anonymkode: 625ce...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå