Gå til innhold

Selv sykdom!:P

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kan en gjøre for å bli syk.

få feber,kvalme,diare',oppkast,influensa/forsjølelse,m.m

det er jo et dumt spm.Men jeglurer veldig,har gått å tenkt på dette lenge,bare forde jeg avogtil får sånne sprø ider som jeg går og tenker på!

Men jeg veit at du feks kan spise bæsjen din men altså det må da finnes andre måter!?

:ler: Veit det er litt komisk spm. :ler:

(å ja tar ike med det å bli smittet av andre!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har tenkt litt på det sjøl også!..får man ikke kanksje feber av å ikk sove på en del dager!!!!!!!!!!? de sliter uasnett på kroppen!;)

Gjest Gjest
Skrevet

Haha det er jo også noe å lure på

Gjest Gjest
Skrevet

spise rå kjøttdeig fra Gilde, kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Mange gode ideer fra bøker som fangen fra Magadan (fra Sibir)...

Der bedrev fangene "matsyrka", dvs at de gjorde hva som helst for å bli syke nok til å havne på sykehus bare for å hvile litt.

Det vanligste og enkleste var vissnok å ikke pusse tennene (de hadde jo ikke tannbørster), tekke en tråd mellom tennene for å få bakteriebelegg på tråden, for så å tre tråden inn på en nål og dra den under huden..

Dette ga visst en ganske god infeksjon med feber.

Eller å snitte seg litt i huden, gni inn litt bakerier fra eks oppvaskklut, dekke til med gasbind og la det "mørne" over natten, vissnok også ganske effektivt :ler:

For å "få" lungebetennelse.... mal opp litt kritt, bland det i rulletobakk og røyk det.... en overbevisende lungebetennelse på røntgen!

Alt dette fra samme bok!

Oppkast er ganske enkelt, det er bare å innbille deg selv om at du er kvalm og må spy.. da går det ikke lang tid før du MÅ spy. (Egenopplevd :sjenert: )

Ang diaré så anbefaler jeg deg å følge siste gjests råd; rå kjøttdeig ;)

Gjest Gjest
Skrevet

haha takk for at du tok deg til å svare på det littt crasy spm mitt hehe!..skal kjøpe med den boka hørtes veldig intresang ut på flere områder hehe..!;)

Skrevet

Besøk en barnehage! Der florerer det vel av virus og lignende.

Skrevet

Ta en par skikkelige magedrag av salmiakkflaska, så er du garantert hodepine.

Gjest Gjest
Skrevet

;) hva med hals vondt!

Hvordan får man det,hvis noen veit svare på det så er jo det et godt svar på spm. ditt!!

(halsbetennelser osv..altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...