AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Det er ikke min hund, men en hund jeg passer ganske ofte. Så lenge jeg kan huske (valp) har hunden periodevis løftet det ene bakbenet og haltet litt tidvis. Ett par ganger i løpet av en tur. Det kommer fort og går over etter noen få skritt. Ser ut som han bare løfter litt på bakebena. Virker ikke noe plaget eller noe av det. Noen som vet hva det er? Normal oppførsel blant noen hunder? Bichon frise forresten. Anonymkode: ec69b...88d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke min hund, men en hund jeg passer ganske ofte. Så lenge jeg kan huske (valp) har hunden periodevis løftet det ene bakbenet og haltet litt tidvis. Ett par ganger i løpet av en tur. Det kommer fort og går over etter noen få skritt. Ser ut som han bare løfter litt på bakebena. Virker ikke noe plaget eller noe av det. Noen som vet hva det er? Normal oppførsel blant noen hunder? Bichon frise forresten. Anonymkode: ec69b...88d Hunden er nå 2 år. Anonymkode: ec69b...88d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Hvis hunden halter er den plaget, selv om det kommer og går, hunder halter ikke for morro skyld. Anonymkode: 34827...b02 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Det kan godt være patellaluksasjon - at kneskålen er løs og "hopper ut" av stilling i blant. Det er ganske vanlig hos små hunderaser. Det er selvsagt ikke særlig bra, men dessverre er det blitt ganske normalisert... Anonymkode: 55653...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå