AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Den sto i kjelen på benken i 3 timer før jeg satte den i kjøleskapet i går. Er det trygt å varme den opp igjen nå? Anonymkode: 084da...f5c
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Det tror jeg da. Disse grytene har ganske mye salt så man skulle tro de holder seg rimelig bra. Anonymkode: de367...a39 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai 3 timer går fint, men som vanlig , lukt og smak. Anonymkode: 407ec...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Tre timer er da ingenting. Husker jeg bodde i bofellesskap der en dame hadde fiskeboller stående i gryta natta over - tydeligvis noe hun var vant til. Det går som regel bra. Så hadde nok gått helt fint om den stod over nattta også, om det ikke er mye over 20 grader på kjøkkenet.... Anonymkode: 5489e...d82
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tre timer er da ingenting. Husker jeg bodde i bofellesskap der en dame hadde fiskeboller stående i gryta natta over - tydeligvis noe hun var vant til. Det går som regel bra. Så hadde nok gått helt fint om den stod over nattta også, om det ikke er mye over 20 grader på kjøkkenet.... Anonymkode: 5489e...d82 AnonymBruker skrev (16 timer siden): 3 timer går fint, men som vanlig , lukt og smak. Anonymkode: 407ec...6b2 Nå er ris litt annerledes da. Bakterien bacillus cereus kan oppstå og kan ikke luktes eller smakes. Ts Anonymkode: 084da...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er ris litt annerledes da. Bakterien bacillus cereus kan oppstå og kan ikke luktes eller smakes. Ts Anonymkode: 084da...f5c Hvis jeg husker rett fra lasagnetråden går 4-6 timer i romtemperatur fint mtp bacillus cereus og ris-pasta. Det tar gjerne litt tid før en nylaget gryte når ideell veksttemperatur også (24-36 grader eller noe sånt), så gryta di er etter all sannsynlighet trygg selv om den ideelt sett hadde vært satt kaldt litt tidligere. Anonymkode: 5c065...519 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå