AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:37 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:37 Min psykiater mistenker jeg har bipolar lidelse. Sist jeg fikk noe som kan minne om hypomanisk episode som psykiater kalte det. Så fikk jeg ashwagandha av en venn. Skal sies jeg begynte å få den episoden før jeg tok naturmedisinen. Men det forverret seg veldig etter jeg tok ashwagandha. Det gikk litt ut av kontroll. Nå har jeg vært gjennom en intensiv uke og er veldig overstimulert, men mer energi enn jeg burde hatt fordi dette har vært den mest hektiske uka på flere år. Som har gjort jeg ble veldig overstimulert da jeg tok helg i går. Men likevell med masse energi. Har også tatt ashwagandha. Jeg burde virkelig ikke hatt sp mye energi da jeg har gjort flere ting som normalt tapper meg enormt. Kan det være at overstimuli og ashwahandha kan trigge frem hypomanisk episode? Anonymkode: 59ee1...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:51 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Ikke alle tåler ashwagandha, og kan oppleve motsatt effekt. Så ja, kan godt være at den trigget. Anonymkode: 5d916...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:52 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:52 Tviler jeg på, ashwaganda er jo et anbefalt tilskudd for de som har bipolar. Anonymkode: 161e5...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:05 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:05 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tviler jeg på, ashwaganda er jo et anbefalt tilskudd for de som har bipolar. Anonymkode: 161e5...7d8 Kom nettopp over denne: https://healthxwire.com/ashwagandha-and-bipolar-disorder/ Ts Anonymkode: 59ee1...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå