AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:23 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:23 Hei! Jeg skal gifte meg på budsjett å har sett en nydelig kjole på Finn. Denne har ligget ute en stund, men ikke blitt solgt. Den ligger ute til 9000kr noe som er litt i det dyreste laget, hadde sett for meg en kjole til 5000kr, men er så vanskelig å finne, da jeg er lang… er det drøyt å legge inn et bud på 6000kr? Hvordan kan jeg gå fram til selgeren? 🥺 ser samme type kjole ligger på Finn, men da en mindre størrelse til både 4000kr og 5000kr. Anonymkode: 4af9f...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet lørdag kl 15:38 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Hva var original pris? Hvor lenge siden er det siden kjolen ble kjøpt? Hvor lenge siden er kjolen ble brukt? Og er den renset? Hvis du bor på sentrale Østlandet hadde jeg tatt en tur til Gjenbrud i Vestby eller Brudepikene i Drammen. Der finnes det brukte kjoler i alle prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:47 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:47 Når du skal legge inn et så mye lavere bud, så bør du først sende melding og forklare hvorfor du gjør det. Si at du ser den har ligget ute lenge, at du kun kan kjøpe til prisen du byr og at samme kjole i andre størrelser ligger ute til lavere pris. Prøv å fremstå ydmyk. Da er det mer sannsynlig at budet blir akseptert. Anonymkode: 6e521...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå