Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh så koselig å se! Krysser fingrene for deg og spent på å følge deg videre.❤️🤞🏼🤞🏼

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fizzypo skrev (På 16.9.2025 den 23.40):

Åh så koselig å se! Krysser fingrene for deg og spent på å følge deg videre.❤️🤞🏼🤞🏼

Tusen takk 🥰 Jeg har ikke vært så aktiv her de siste ukene, men jeg er fremdeles gravid så vidt jeg vet 🤞🏼 6+4 i dag og håper virker jeg får se et bankende hjerte på UL neste uke ❤️ 
prøver du? 😊

Skrevet
Tussi2018 skrev (2 timer siden):

Tusen takk 🥰 Jeg har ikke vært så aktiv her de siste ukene, men jeg er fremdeles gravid så vidt jeg vet 🤞🏼 6+4 i dag og håper virker jeg får se et bankende hjerte på UL neste uke ❤️ 
prøver du? 😊

Spennende!🤩 Alltid nervepirrende den første ultralyden, men krysser fingrene for at det går veien.🤞🏼 

Jeg er gravid i uke 23+0 nå og venter en jente i februar.❤️

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye Tussi! Jeg er også 35 og prøver på nr 3 nå. Skrekkblandet fryd!

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
Fizzypo skrev (På 1.10.2025 den 21.28):

Spennende!🤩 Alltid nervepirrende den første ultralyden, men krysser fingrene for at det går veien.🤞🏼 

Jeg er gravid i uke 23+0 nå og venter en jente i februar.❤️

Gratulerer så masse 🥰 Det gikk heldigvis bra med første UL, nå teller jeg ned uker til TUL på sykehuset i uke 13 🤞🏼

• Hjerte 1
Skrevet
lillemeg90 skrev (På 11.10.2025 den 15.23):

Gratulerer så mye Tussi! Jeg er også 35 og prøver på nr 3 nå. Skrekkblandet fryd!

Oi så gøy at vi er flere i samme båt! 😍👏🏻 Ja, det er virkelig et beskrivende ord. Jeg kjenner på at det er en stor risiko å ta å sikte seg inn på en ny graviditet. Føler så mye sterkere på det nå enn sist gang. Kanskje det handler om at jeg alltid har tenkt at jeg i hvert fall skulle ha to barn, mens tre barn har vært mer usikkert, nå føler jeg at jeg sjanser med skjebnen. Fått to friske barn, vil det gå bra en tredje gang? 
Hvordan ligger du an i prosessen? 💛

Skrevet
Tussi2018 skrev (36 minutter siden):

Oi så gøy at vi er flere i samme båt! 😍👏🏻 Ja, det er virkelig et beskrivende ord. Jeg kjenner på at det er en stor risiko å ta å sikte seg inn på en ny graviditet. Føler så mye sterkere på det nå enn sist gang. Kanskje det handler om at jeg alltid har tenkt at jeg i hvert fall skulle ha to barn, mens tre barn har vært mer usikkert, nå føler jeg at jeg sjanser med skjebnen. Fått to friske barn, vil det gå bra en tredje gang? 
Hvordan ligger du an i prosessen? 💛

Forstår hva du mener og kjenner mye på det samme ❤️ jeg ble faktisk gravid nå i første pp, så får vi se om det holder. Er bare 4 uker og noen dager enda 😅

Skrevet
lillemeg90 skrev (1 minutt siden):

Forstår hva du mener og kjenner mye på det samme ❤️ jeg ble faktisk gravid nå i første pp, så får vi se om det holder. Er bare 4 uker og noen dager enda 😅

Gratulerer så masse! Krysser fingrene for deg ❤️ 

Skrevet
Tussi2018 skrev (1 minutt siden):

Gratulerer så masse! Krysser fingrene for deg ❤️ 

Tusen takk for det ❤️ hvordan har du det da? Og hvor mange uker er du nå?

Skrevet
lillemeg90 skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for det ❤️ hvordan har du det da? Og hvor mange uker er du nå?

Nå er jeg 10+4. Jeg har slitt med bekkensmerter i en del uker allerede. Det hemmer meg en del både på jobb og hjemme. Slet mye med bekken med de to andre også, men det var ikke så ille som det har vært nå. Utenom det har jeg få plager, kun trøtthet. Magen har begynt å komme fram allerede noe som er såå fint, men også litt ubeleilig da jeg ikke vil fortelle det til hele arbeidsplassen før etter TUL. Har sagt det til de jeg jobber tettest med så det er veldig godt 😊 Nå er det bare nervepirrende å vente på den ultralyden og få se hvordan det står til. 

Hvordan er det med deg? 

Skrevet
Tussi2018 skrev (5 minutter siden):

Nå er jeg 10+4. Jeg har slitt med bekkensmerter i en del uker allerede. Det hemmer meg en del både på jobb og hjemme. Slet mye med bekken med de to andre også, men det var ikke så ille som det har vært nå. Utenom det har jeg få plager, kun trøtthet. Magen har begynt å komme fram allerede noe som er såå fint, men også litt ubeleilig da jeg ikke vil fortelle det til hele arbeidsplassen før etter TUL. Har sagt det til de jeg jobber tettest med så det er veldig godt 😊 Nå er det bare nervepirrende å vente på den ultralyden og få se hvordan det står til. 

Hvordan er det med deg? 

Forstår deg! Er det lenge til ultralyd? Håper du slipper å bli hardt plaget av bekkenet! Jeg er jo bare såvidt begynt men jeg har blitt kvalm allerede. Pga tidligere hyperemesis har jeg startet på kvalmestillende. Ellers er jeg bare trøtt, merket at jeg svimlet på jobb i dag eneste. Kan ikke klage enn så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...