AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Skal gå ned et par kilo og er avhengig av melk i kaffen. Drikker mellom 2-4 kopper hver dag. Er det minst kalorier i vanlig melk, eller bør jeg gå for alternativer som for eksempel Oatley? Anonymkode: a4a51...151
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Er det ikke bare å gå for en lettmelk eller skummet melk? Anonymkode: 0f1e8...c57 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Det er virkelig ikke melka i kaffen det står på om du skal ned noen kilo altså....... Anonymkode: ac41a...f90
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke bare å gå for en lettmelk eller skummet melk? Anonymkode: 0f1e8...c57 Skummet melk vil jeg helst unngå da det smaker bare vann. Har drukket lettmelk fram til nå, men tenkte kanskje disse havemelkene har mindre kalorier? Anonymkode: a4a51...151
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Skummet melk vil jeg helst unngå da det smaker bare vann. Har drukket lettmelk fram til nå, men tenkte kanskje disse havemelkene har mindre kalorier? Anonymkode: a4a51...151 Det kan du helt fint sjekke selv. Anonymkode: e7dea...fcd
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Jeg ville absolutt valgt vanlig kumelk over f.eks. havremelk som er enzymbehandlet slik at den i stor grad består av sukkerarter. Det er ikke bare kalorier som har noe å si når man skal gå ned i vekt. Så er det også andre ting som garantert har mer å si enn den lille melkeskvetten i kaffen. Anonymkode: 868d0...ffd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå