Sykkelkopp Skrevet fredag kl 07:15 #1 Del Skrevet fredag kl 07:15 Jeg overhørte noe om solkrem med en svak grønnfarge som får huden til å se mindre rød ut? Finnes det noen egnede produkter for menn som gjør det, dvs produkter som får det til å se ut som man ikke bruker noen produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 08:34 #2 Del Skrevet fredag kl 08:34 (endret) Jeg kjenner ikke til noen slike produkter spesielt for menn, men en slik krem er Erborian CC Red Correct med SPF 25. Du kan også prøve Rosalique 3-in-1 Anti Redness Formula, det er en dagkrem med grønne pigmenter og SPF 50, og jeg tror kanskje den er drøyere enn den fra Erborian. Denne kremen fra Isispharma skal også berolige og dempe rød hud, og har SPF50. Har du sjekket med lege/hudlege om rødheten kan skyldes rosacea? Det er ikke så uvanlig at menn har denne hudlidelsen, og det finnes hjelp å få Endret fredag kl 08:37 av Roci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå