AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Har flyttet inn i en leilighet som jeg leier, og måtte leie uten skikkelig visning i forkant. Viser seg at gulvet er ganske slitent, med sprekker og skader, det er hull i veggen og store permanente flekker på kjøkkenbenker for å nevne noe. Jeg har tatt 40+ bilder som jeg vil bruke som evt dokumentasjon om utleier påstår at jeg er skyld i disse skadene. Disse bildene vil jeg lagre digitalt uten at utleier kan påstå at jeg har trikset med datoen. Bildene ble tatt da jeg flyttet inn i går, dato og klokkeslett vises på bildeinfo, men jeg vet ikke om det er mulig å korrigere bildeinfoen, som kan gjøre bildene verdiløse som dokumentasjon. Bare i tilfelle jeg kan bruke denne tråden som dokumentasjon også, så legger jeg inn noen av bildene her. Anonymkode: b5ac1...7f4
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Begrensning på antall mb ødela litt her, prøvde å laste opp fire bilder. Tar med et par bilder til. Men er det noen forslag til steder/måter for sikker juridisk lagring? Anonymkode: b5ac1...7f4
newman01 Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Exif-info lagres i bildefila. Om du skal være veldig sikker på det kan man bruke den gamle metoden å legge en dagsfersk avis ved siden av etpar av bildene. Det er vanskelig å spå forsiden på en gratis lokalavis eller Aftenposten et år frem i tid. Google Drive, Onedrive, Dropbox, iCloud - alt fungerer 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Gi også beskjed til utleier nå at det er mye skader og spør om han er klar over dette. Og ta vare på meldingene. Anonymkode: 481d0...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå