AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Jeg skal kanskje ta fillers for første gang. Det var en kampanje på Facebook så jeg bare bestilte en 0.5 injeksjon på impuls. Jeg skal ikke ha i leppene. Vil eventuelt ta det i linjer ved nese/munn. Jeg kan alltids avbestille. Men er litt nysgjerrig. Men hvor mye kan man egentlig gjøre med 0.5? Anonymkode: e1148...414
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai 0,5 ml er en liten mengde, så er jo ikke dramatisk mye de kan gjøre.. Linje ved nese/munn kan nok være innafor på 0,5 ml om de ikke er for dype. Anonymkode: 75216...143
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 0,5 ml er en liten mengde, så er jo ikke dramatisk mye de kan gjøre.. Linje ved nese/munn kan nok være innafor på 0,5 ml om de ikke er for dype. Anonymkode: 75216...143 Takk for svar👍Jeg vil ikke gjøre mye, så da passer nok 0.5. Er ikke så dype linjer. Anonymkode: e1148...414
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Har i rynkene i pannen. Aner ikke mengde,men fillers glatter jo ut rynkene så de er nesten borte🥰 Aldri tatt i leppene. Føler det blir fort unaturlig. Anonymkode: 26234...d08
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har i rynkene i pannen. Aner ikke mengde,men fillers glatter jo ut rynkene så de er nesten borte🥰 Aldri tatt i leppene. Føler det blir fort unaturlig. Anonymkode: 26234...d08 Takk for svar🥰 Hva betalte du? Klinikken jeg skal på tar 2000kr for 0.5ml. Nei leppene kommer jeg aldri til å ta filler i. Helt enig, ser veldig unaturlig ut🙈 Det er veldig lett og se hvem som har tatt i leppene, om det er mye el lite. Anonymkode: e1148...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå