AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hei. Spesifikt spørsmål, men hvordan fester man slike øyne? Har prøvd å feste de på druer før uten hell. Noen tips? Anonymkode: 8b75e...f7f
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Brunhilde skrev (1 time siden): En liten klatt melisglasur? Eller spiselig lim fra Cacas. Har prøvd melis uten hell, men lim har jeg ikke prøvd. Har du erfaring med limet på glatt overflate? Anonymkode: 8b75e...f7f
Brunhilde Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har prøvd melis uten hell, men lim har jeg ikke prøvd. Har du erfaring med limet på glatt overflate? Anonymkode: 8b75e...f7f Egentlig bare på marsipan, men det var bare en tanke som slo meg.
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har prøvd melis uten hell, men lim har jeg ikke prøvd. Har du erfaring med limet på glatt overflate? Anonymkode: 8b75e...f7f Har du da laget melis med vann eller eggehvite? Melis med vann vil ikke fungere på dette, melis med eggehvite derimot, det burde absolutt fungere helt fint. Anonymkode: 84504...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tegnestift Anonymkode: 376f7...ee8 Det er farlig. Anonymkode: 16c04...f78 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Litt smeltet sjokolade, og så sette rett i kjøleskapet. Evt melis + eggehvite, bland tykk masse. Anonymkode: 28a39...383 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du da laget melis med vann eller eggehvite? Melis med vann vil ikke fungere på dette, melis med eggehvite derimot, det burde absolutt fungere helt fint. Anonymkode: 84504...6f6 Dette blir steinhardt på alt så ja, mitt forslag også. Anonymkode: 2edbf...f36
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai Og tørk av jordbære der øynene skal sitte. Så underlaget ikke er fuktig. Anonymkode: f9e39...552 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du da laget melis med vann eller eggehvite? Melis med vann vil ikke fungere på dette, melis med eggehvite derimot, det burde absolutt fungere helt fint. Anonymkode: 84504...6f6 Med vann ja, har aldri hørt om melis med eggehvite. Det kan jeg prøve. Takk for tips! ts Anonymkode: 8b75e...f7f
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai På bildet ser jeg noe hvitt under noen av dem, så det er nok glasur (laget med eggehvite slik den skal lages) Anonymkode: a1d63...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå