AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:39 #21 Del Skrevet torsdag kl 20:39 Dette vil løse seg av seg selv når du oppdager hvor vanskelig det er å selge det til russetiden. Så å fortsette blir nok utelukket. Folk er generelt dritt lei av disse salgsdugnadene, så en som selger kun for å finansiere eget forbruk blir nok kvitt minimalt. Ingen kjøper fordi de har lyst på akkurat det produktet, de kjøper for å støtte en god sak. Utenom det synes jeg forresten at du kan finansiere din egen russetid selv. Anonymkode: 5d2f2...785 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:24 #22 Del Skrevet fredag kl 13:24 Vi fikk en ungdom på døra her for litt siden som solgte sånt til inntekt for å kunne dra på utveksling. Vi kjøpte ikke, syns det var litt rart opplegg Anonymkode: eee76...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet fredag kl 13:34 #23 Del Skrevet fredag kl 13:34 Jeg ville ikke kjøpt for egen inntekt, men jeg finansierer heller ikke fylla til privatpersoner så jeg kjøper ikke av russen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:53 #24 Del Skrevet fredag kl 13:53 Det er såpass mye sånt for tiden at de aller fleste har gått skikkelig lei for lenge siden. Man har testet dopapiret en gang eller to, og funnet ut at man får billigere og bedre dopapir på butikken. Man har kjøpt det man trenger av sokker (dessuten selger Sunnkost de samme sokkene, men har tilbud så de blir billigere ganske ofte.) Det er grenser for hva man trenger av gavekort og kaker også. Og med mye barn i nabolaget, så ender man med å støtte de man kjenner godt, fordi man vet at de MÅ ha dugnad. Av det jeg har solgt av sånt, så er 80% kjøpt av familie, og de siste 20% kjøpt av naboer vi kjenner godt. Så sånn sett så kan du like gjerne be familie og venner om "støtte" og se hvor mye du egentlig tjener på det. Jeg tror de færreste ville kjøpt "til inntekt for venninnetur", liksom. No om dagen er jo det mest populære å selge skrapelodd, gjennom Spond. Men da må du vel ha en eller annen forening pengene går til, tror jeg. Anonymkode: 30680...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå