Gå til innhold

Mistet TV2 pga Telia (Get)

Anbefalte innlegg

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Tror du at det bare er lineær TV som tilbys gjennom tv-abonnement? Jeg hadde de fleste streamingtjenestene mine via Telia, nå via Altibox. 

Jeg tror at du har dette men de fleste har ikke da det er mye enklere å skaffe alt dette utenom med en boks som faktisk fungerer, i motsetning til Getbox, altibox og Risktv som bare er triste greier med sterkt begrensede valg.

Skrevet
NakenPanda skrev (2 timer siden):

Jeg tror at du har dette men de fleste har ikke da det er mye enklere å skaffe alt dette utenom med en boks som faktisk fungerer, i motsetning til Getbox, altibox og Risktv som bare er triste greier med sterkt begrensede valg.

Hva da "de fleste"? De fleste som har en boks - og det er mange - har strømmetjenester gjennom boksen. Telia har 450 000 tv-kunder, Altibox har 800 000. Da er det bare fordummende av deg å late som at det er så uvanlig å strømme gjennom boksen. 

AnonymBruker
Skrevet

Bytta frå Telia til altibox i går. Orkar ikkje dette tullet lenger.

Anonymkode: 7644a...72d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe savn hos meg, de ekstra poengene gjør at jeg kan få flere strømmetjenester «gratis» igjennom telia og det er myyyye mer verdt en tv2, har aldri hatt bruk for tv2 haha, de overvurderer grovt hva de er verdt.

Anonymkode: 6a86f...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (4 timer siden):

Det er billigere å få alt gjennom en leverandør. Abonnerer du på en og en strømme tjeneste blir den totale prisen en helt annen.

Anonymkode: 241a9...98d

Skrevet

Jeg har tv2 Play og det funker veldig bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...