AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Det virker som kjæresten vil ha pause til OVER sommeren, dvs 2-3 måneder. Er det realt å forvente at jeg skal gå og tvinne tommeltotter mens vedkommende skal finne ut av seg selv? Eller er det jeg som ikke elsker partneren min nok hvis jeg ikke vil holde det ut? Anonymkode: 48ab1...777 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Ingen tar en pause hvis følelsene er der. Gjør det slutt. Kan alltids hende dere finner tilbake til hverandre senere, noen gjør det, men å avtale en pause på noen måneder på den ene partens initiativ alene kommer bare til å medføre ekstra rot og kaos i hodet. Anonymkode: 12538...c6d 31 12
vinterskog Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Det der betyr han vil gjøre det slutt, men vil ha deg som backup om ikke "noe bedre" kommer i løpet av sommeren. Jeg hadde gjort slutt direkte. Vil man ha pause (med alt hva det betyr) så er forholdet over. 31 17
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Er det slik at han fikser seg muligheten for lovlig utroskap? I en pause kan alt skje, det er risikoen med den. Han har kanskje ikke dame når den er over, og du har kanskje ikke type.. Dere må prate sammen, legge korta på bordet og finne ut hva som er hensikten med pausen. Anonymkode: 05cf2...d7e 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Jeg aksepterer ikke pauser uansett. Enten er man i ett forhold eller så gjør man det slutt. Anonymkode: b0215...562 8 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Nei, det er ikke du som ikke elsker partneren din godt nok. Jeg har vært gjennom dette, en av de tøffeste periodene i mitt liv, å gå og vente sånn. Jeg gikk i terapi pga det og psykologen min sa at det riktige hadde vært å gjøre det slutt, at den sjansen måtte han ta, at jeg kanskje ikke ville ha ham tilbake når pausen hans vsr over, men det skal ikke frarøve meg muligheten til å ha lykke eller møte noen andre mens han var ute og gjorde som han ville. I vårt tilfelle betydde pause også slutt. En måned ble til 5, så bare sluttet han å kommunisere. Det ødela meg mye. Anonymkode: b365e...716 9 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Pause er hardt for psyken! Gjør det heller slutt på ordentlig. Finner dere sammen i fremtiden er jo det kanskje bra, men nå må du bli fri til å ta vare på deg selv og lage et godt liv for deg. Anonymkode: 49616...422 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Avslutt det. Han elsker deg ikke, iallfall ikke på den riktige måten… Anonymkode: 93f7e...968 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Han synes vel det er vanskelig å slå opp, og dette er et enklere alternativ. Anonymkode: 93f7e...968 10
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det virker som kjæresten vil ha pause til OVER sommeren, dvs 2-3 måneder. Er det realt å forvente at jeg skal gå og tvinne tommeltotter mens vedkommende skal finne ut av seg selv? Eller er det jeg som ikke elsker partneren min nok hvis jeg ikke vil holde det ut? Anonymkode: 48ab1...777 Han vil være fri og frank og knulle rundt i sommer. Unnskyld, men for meg høres det slik ut! Ingen grunn til at dere skal gjøre det? Anonymkode: cd0bd...664 10 6
Daria Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Hva vil du? Spørsmålet er ikke hva han kan forvente, men hva du er interessert i å gå med på. Man kan bli enige om så mangt, men stikkordet er at man blir enige. Pause på ubestemt tid høres for meg veldig ut som å avslutte forholdet, men beholde et sikkerhetsnett, og det hadde vært uaktuelt for meg. 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Du er verdt så uendelig mye mer, ikke vær hans plan B. Straighten your crown, gjør det slutt og gå videre i livet. Du finner deg en bedre mann hvis du ønsker det. Anonymkode: 42c9b...011 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Hadde en kjæreste som truet med pause, og vi hadde også pause 1 gang, men hun ombestemte seg så fort at det var vel knapt pause. Men slikt er som psykisk vold, ekstremt ødeleggende for psyken, og jeg burde dratt med en gang hun nevnte ordet pause Anonymkode: 6c1f4...020 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Høres mer ut som en person som ønsker å være singel i sommer, så hen kan gjøre hva hen vil, uten konsekvenser. En hot girl/hot boy summer. Jeg ville ikke gått med på det, og hadde min samboer foreslått det, så ville jeg nok tatt det endelige skrittet og sagt at forholdet er over. Anonymkode: dbd7e...e95 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Det er ingenting som heter pause. Enten er man sammen eller så er man ikke sammen. Han har slått opp. Anonymkode: d7c2a...3ae 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai For noe tull. Vil han pule rundt og se om det dukker opp noe bedre i løpet av sommeren?? Anonymkode: 07d11...548 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Avslutt. Han elsker deg ikke ! Det er jo helt tydelig . Anonymkode: c446a...a5c 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai "Pause" er barnslig bullshit for å legitimere at man vil være utro eller sjekke alternativene. Hvis pausen har en reell grunn og den gis innhold og mål, så kan det ha noe for seg. Ubestemt pause til over sommeren er ren tortur. Gjør det slutt, hardt og kontant. Så får du fred inni deg selv om det er vondt i starten. Anonymkode: 6c1c8...635 3 2
got2go Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil være fri og frank og knulle rundt i sommer. Unnskyld, men for meg høres det slik ut! Ingen grunn til at dere skal gjøre det? Anonymkode: cd0bd...664 Tenker akkuratt det samme. Han vil være fri og singel med gutta, og så inn i et forhold igjen når høsten kommer og damene i bikini forsvinner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå