AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Begynte på den og varsellampen på for sært lyste rødt etter noen få minutter. Men gode skuespillere og fikk mye bra omtale når den kom ut. Anonymkode: c87f5...002 1
Dishwalla Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Absolutt verdt å se hvis du liker litt spesielle greier❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 23.54): Begynte på den og varsellampen på for sært lyste rødt etter noen få minutter. Men gode skuespillere og fikk mye bra omtale når den kom ut. Anonymkode: c87f5...002 Hvis du har en egen varsellampe for sære filmer passer den vel ikke for deg. LESTE du noen av omtalene du refererer til? Anonymkode: 6b8ae...d97 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Jeg så den helt uten å vite hva jeg gikk til, mest spesielle filmen jeg har sett tror jeg, men den henger sammen på en god måte, skuespillet er bra, fengende. Anonymkode: 0d36f...804
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Nei, den kan du fint droppe om du ikke liker sære filmer. Jeg hadde aldri giddet å se den igjen for å si det slik. Anonymkode: a252c...bd4 2
DeLorean Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Kjempebra film. Sær og totalt original. Elsker ukonvensjonelle filmer og denne traff blink. Må se den igjen snart 😍 Den ligger på Disney+ 1
MiaW. Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Jeg likte den godt selv. Men åpenbart ikke en film for folk som ikke liker sære filmer.
Jadasikkert29 Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Jeg elsket den! Absolutt verdt å se selv om den er sær
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Zenhouse skrev (5 minutter siden): Fantastisk! Jeg skulle bare ønsket jeg så den på kino! Det hadde nok vært en opplevelse ja... haha Anonymkode: 0d36f...804
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Jeg liker sære filmer, men synes denne var litt problematisk. Et barn i en voksen kvinnekropp som blir seksuelt utnyttet av voksne menn? Skjønner ikke helt hva som var så fantastisk med den. Anonymkode: 5b38b...151 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker sære filmer, men synes denne var litt problematisk. Et barn i en voksen kvinnekropp som blir seksuelt utnyttet av voksne menn? Skjønner ikke helt hva som var så fantastisk med den. Anonymkode: 5b38b...151 Utnyttet eller lærte seg å bruke det til sin fordel? Anonymkode: c6c2e...8dc
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Utnyttet eller lærte seg å bruke det til sin fordel? Anonymkode: c6c2e...8dc Anonymkode: c6c2e...8dc
Knocks Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 23.54): Begynte på den og varsellampen på for sært lyste rødt etter noen få minutter. Men gode skuespillere og fikk mye bra omtale når den kom ut. Anonymkode: c87f5...002 Haha, som å høre meg selv. Pleier dog å like indie movies 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Utnyttet eller lærte seg å bruke det til sin fordel? Anonymkode: c6c2e...8dc Hun var et barn, mener du barn kan gjøre det samme? Anonymkode: 5b38b...151 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker sære filmer, men synes denne var litt problematisk. Et barn i en voksen kvinnekropp som blir seksuelt utnyttet av voksne menn? Skjønner ikke helt hva som var så fantastisk med den. Anonymkode: 5b38b...151 Ugg, jeg orket heller ikke. Og han som ville gifte seg med henne, æsj. Anonymkode: 4954c...320 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 22.11): Hun var et barn, mener du barn kan gjøre det samme? Anonymkode: 5b38b...151 Et barn? Udefinerbar vil jeg si. Hun lærte og gikk gjennom de ulike utviklingsstadiene i rekordfart 😅 Barn utforsker sin egen seksualitet på egenhånd. Det kan de gjøre fra de er tre år. Ikke unormalt det. Dette er en film som utfordrer fantasi og virkelighet. Anonymkode: c6c2e...8dc
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Et barn? Udefinerbar vil jeg si. Hun lærte og gikk gjennom de ulike utviklingsstadiene i rekordfart 😅 Barn utforsker sin egen seksualitet på egenhånd. Det kan de gjøre fra de er tre år. Ikke unormalt det. Dette er en film som utfordrer fantasi og virkelighet. Anonymkode: c6c2e...8dc De utforsker ikke seksualiteten sin med voksne.. Anonymkode: 5b38b...151 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De utforsker ikke seksualiteten sin med voksne.. Anonymkode: 5b38b...151 Det er sant. De utforsker med hverandre. I filmen så er det et barn i en damekropp eller en umoden kvinne? Det kommer jo an på hvilket perspektiv man bruker. Barn er barn uansett. Så filmen er veldig interessant synes jeg. Den ga meg noe å tenke på. Anonymkode: c6c2e...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå