Gå til innhold

Viktig for eldre menn å ikke gi opp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man kan være heldig med det i hele verden. (Men ja, det er ingen steder i verden svært unge kvinner foretrekker betydelig eldre menn, for annet enn eventuelt økonomi. Hvilket man også kan finne i Norge, om man er fornøyd med kjøpe"kjærlighet".)

Norske menn med lav selvtillit fordi de er lave her i Norge er for eksempel normalhøye til høye i mange land og kulturer. 

Nå vet jeg at svært mange lave menn er lykkelig gift med norske kvinner også, men dersom man selv føler på utilstrekkelighet og usikkerhet angående noe kan det likevel stå i veien for deg, fordi det påvirker din selvtillit. Litt selvtillit er gjerne viktig for å våge, så selv om utgangspunktet for problemet man føler på ikke nødvendigvis er et reelt hinder, så kan hvor påvirket selvtilliten er av dette ha betydning. 

Jeg føler meg ofte som en kjempe når jeg reiser diverse steder i verden, både ovenfor kvinner og menn, og jeg er 169 cm høy. 

Anonymkode: 40dbb...e72

Ja det er mye stigma rundt menn som finner kjærligheten i Asia, men jeg kjenner flere som er lykkelig gift med asiatisk kone og hvor konene også er meget godt fornøyd med valg av mann. 

Anonymkode: 9eac3...5c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Man kan være heldig med det i hele verden. (Men ja, det er ingen steder i verden svært unge kvinner foretrekker betydelig eldre menn, for annet enn eventuelt økonomi. Hvilket man også kan finne i Norge, om man er fornøyd med kjøpe"kjærlighet".)

Norske menn med lav selvtillit fordi de er lave her i Norge er for eksempel normalhøye til høye i mange land og kulturer. 

Nå vet jeg at svært mange lave menn er lykkelig gift med norske kvinner også, men dersom man selv føler på utilstrekkelighet og usikkerhet angående noe kan det likevel stå i veien for deg, fordi det påvirker din selvtillit. Litt selvtillit er gjerne viktig for å våge, så selv om utgangspunktet for problemet man føler på ikke nødvendigvis er et reelt hinder, så kan hvor påvirket selvtilliten er av dette ha betydning. 

Jeg føler meg ofte som en kjempe når jeg reiser diverse steder i verden, både ovenfor kvinner og menn, og jeg er 169 cm høy. 

Nei. Norske menn har lav selvtillit fordi de har sinnssyke krav. Dama skal være ung, pen og tynn, uansett hvordan mannen ser ut og hvor gammel han er. Til og med veldig overvektige menn vil ha tynne, pene damer. Jeg har vært sammen med en såkalt "lav" mann. Den eneste som hadde komplekser for høyden sin, var han. Jeg sa aldri noe som helst negativt om høyden hans, da det har aldri vært en issue. Han hadde heller aldri problem med å dra damer. Likevel hadde han komplekser.

Anonymkode: 0759b...f7b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja det er mye stigma rundt menn som finner kjærligheten i Asia, men jeg kjenner flere som er lykkelig gift med asiatisk kone og hvor konene også er meget godt fornøyd med valg av mann. 

Anonymkode: 9eac3...5c0

Og slike ekteskap er som regel mer jevnbyrdige i alder. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og slike ekteskap er som regel mer jevnbyrdige i alder. 

Ja, aldersforskjellen er sjelden mer enn 10 år

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (17 minutter siden):

Ja, aldersforskjellen er sjelden mer enn 10 år

Nettopp. Så å nøre opp under enkelte gamle menns forestillinger om at unge, pene frøkner med strøken kropp eeelsker gamle menn med slapp penis og gammeldagse holdninger, er bare en bjørnetjeneste for disse mennene.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt enig med dette, men dette er hakket viktigere.:svensk::stolt:Konica-Minolta-printere-til-kontoret-01.

Har skrevet et dikt her nå.:badekar:

Sitat

Thorsur!
Hvorfur,
Ødeleggur ur ur natur

Thak.

Mvh modernisten.
Signert KIM:magiker::kaklehone::perelandra:

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det finnes noen grunn til å gi opp, men synes det er helt ok at man retter blikket innover fremfor utover. Begynne å fokusere på seg og sitt fremfor å lete etter en annen

Anonymkode: ad707...ae3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Norske menn har lav selvtillit fordi de har sinnssyke krav. Dama skal være ung, pen og tynn, uansett hvordan mannen ser ut og hvor gammel han er. Til og med veldig overvektige menn vil ha tynne, pene damer. Jeg har vært sammen med en såkalt "lav" mann. Den eneste som hadde komplekser for høyden sin, var han. Jeg sa aldri noe som helst negativt om høyden hans, da det har aldri vært en issue. Han hadde heller aldri problem med å dra damer. Likevel hadde han komplekser.

Jeg er enig med deg, men det hjelper jo lite når noen krasjer sin egen selvfølelse på noe slikt. 

Jeg har også vært sammen med lav mann, og har nøyaktig samme erfaring som deg. For min del var hans høyde totalt uvesentlig, til HAN gjorde det til et problem ved å fokusere på det. Altså jeg hadde allerede valgt ham, så why?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...