Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 19, snart 20 som tenker å begynne å trene, og lurer på om SATS sin kampanje som gjelder til og med i dag lønner seg. 

Kampanjen er fri trening til juni uten innmeldingsavgift og med én gratis PT-time, men med 12 mnd bindingstid. Jeg skal bo gratis hjemme i Asker fra mai i år, til juli neste år. Det er 30 min gange (evt. 10 min busstur) til det jeg har fått inntrykk av er en av Norges beste og største SATS-sentre med mange gruppetimer.

Jeg har aldri trent aktivt på treningssenter før, og i alle fall ikke over lengre tid utenom en liten periode på EVO på vgs. Jeg er motivert for å trene pga helse og utseende, og tenker å trene på SATS pga deres gruppetimer da det først og fremst er de jeg ønsker å dra på for å få treningsinspirasjon og mer variert trening. Skulle også ønske de hadde svømmebasseng da jeg er glad i å svømme, menmen man kan da ikke få alt. 

Jeg skal ha jobbår i en 25% stilling, og har derfor tid til trening på alle tidspunkter av dagen. Så hva tenker du? Bør jeg melde meg inn i SATS i dag? Vente til de evt. får bedre tilbud (jeg skal IKKE bo hjemme etter juli neste år)? Andre treningssentre sentralt i Asker med gruppetimer?

Anonymkode: 1744a...0db

AnonymBruker
Skrevet

Begynte selv med gruppetrening på Sats og var min vei inn på treningssenter. Etterhvert begynte jeg med styrketrening 

Men bare husk på at SATS er et dyrt treningssenter og du må vel betale ekstra for å være med på gruppetimer. Men absolutt en fin måte å komme i gang med trening

Anonymkode: 37bec...235

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynte selv med gruppetrening på Sats og var min vei inn på treningssenter. Etterhvert begynte jeg med styrketrening 

Men bare husk på at SATS er et dyrt treningssenter og du må vel betale ekstra for å være med på gruppetimer. Men absolutt en fin måte å komme i gang med trening

Takk for svar!

Jeg vet det er dyrt, men jeg får 20% studentrabatt enn så lenge (vet ikke hva som skjer etter august når mitt studentkort utgår?), og det ser ut til at gruppetimer er inkludert da man også kan velge å ikke ha de inkludert og da koster det 80 kr mindre i mnd. 

Anonymkode: 1744a...0db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan det være endringer siden jeg trente der og jeg var heller ikke student. Husker bare at det kostet 100 kr ekstra for gruppetimer, noe jeg syntes var irriterende at de begynte med.Men er du gira på å trene og du vet at du kommer til å trene i bindingstiden så ville jeg begynt der

AnonymBruker
Skrevet

Du må se hva som blir totalprisen i løpet av ett år, og om du synes det er verdt det.

Jeg har valgt ett annet enkeltstående senter, fordi det er ca 200kr billigere enn SATS, selv etter jeg valgte kun ett senter og ikke gruppetimer. Har rabatt via jobb på SATS, men husker ikke prosent. Betaler 379,- for mitt senter iallefall, uten binding.

Typen trener på sats da, han trives godt. Men som han sier, han bør helst trene før jobb, ellers er det så mye folk at man må vente en del på apparatene... Mitt senter som er billigere, uten binding, men uten gruppetimer, det har jeg aldri på 4 år opplevd å måtte vente på apparatene, uansett når på dagen jeg trener.

Anonymkode: 0a836...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...